Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Жаратылыстану, 5-сынып 4-тоқсан жауаптары «Экология және тұрақты даму»

БЖБ Жаратылыстану, 5-сынып 4-тоқсан жауаптары «Экология және тұрақты даму»

29 окт 2024, 22:36
KAZ / Жаратылыстану kaz
0
0

«Экология және тұрақты даму» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Жаратылыстану» 5 сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 5-сынып білім алушыларына «Жаратылыстану» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар «Жаратылыстану» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген. 

БЖБ Жаратылыстану, 5-сынып 4-тоқсан жауаптары «Экология және тұрақты даму»

«Экология және тұрақты даму» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 5.6.1.4 Табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру
5.6.1.1 Экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау
5.6.2.1 Ағзаларды тірі табиғат дүниелеріне жіктеу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Экожүйе түрлерін анықтайды
• Экожүйенің компоненттерін атайды
• Ағзаларды тірі табиғат дүниесі бойынша
топтастырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. а) Жасанды экожүйені көрсетініз.
A. бақша
B. көл
C. орман
D. шалғын
b) Табиғи және жасанды экожүйелерді салыстырыңыз.
Ерекшеліктері:
Табиғи________________________________________________________
Жасанды______________________________________________________
Ортақ қасиеттері_______________________________________________
2. (а) Экожүйе ұғымына анықтама беріңіз.
______________________________________________________________________________
(b) Берілген ағзаларды түзушілер, тұтынушылар және ыдыратушыларға бөліп көрсетініз.
Түзуші
Тұтынушы
Ыдыртушы 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.