Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Жаратылыстану 6-сынып 4-тоқсан жауаптары «Экология және тұрақты даму»

БЖБ Жаратылыстану 6-сынып 4-тоқсан жауаптары «Экология және тұрақты даму»

30 окт 2024, 22:06
KAZ / Жаратылыстану kaz
0
0

«Экология және тұрақты даму» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Жаратылыстану» 6-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып Білім алушыларына "Жаратылыстану" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 6-сыныптың "Жаратылыстану" пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған. Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге Білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта Білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.

БЖБ Жаратылыстану 6-сынып 4-тоқсан жауаптары «Экология және тұрақты даму»

6.4А «Экология және тұрақты даму» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Экология және тұрақты даму
Оқу мақсаттары 6.6.1.1 Экожүйе құрамдас бөліктерінің өзара байланысын
график түрінде көрсету және түсіндіру
6.6.1.3 Экологиялық пирамидада энергия мен заттардың
ауысуын түсіндіру
6.6.2.2 Жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан
түрлілігін зерттеу
6.6.2.1 Өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтау
үшін ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолдану
6.6.3.1 Өзінің аймағындағы кейбір экологиялық
мәселелердің себептерін талдау
Бағалау критерийі Білім алушы
• Экожүйенің құрамдас бөліктерінің өзара байланысын
сипаттайды
• Тірі ағзалар арасында энергия мен заттардың ауысуын
түсіндіреді
• Жергілікті экожүйелерді анықтайды және тірі
ағзалардың алуан түрлілігін салыстырады
• Ағзалардың өзіндік ерекшеліктерін қолданып,
өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін анықтайды
• Өзінің аймағындағы кейбір экологиялық мәселелердің
себептерін анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Сызбадағы тор көздерге өндірушілерді «1», бірінші реттік консументтерді «2»,
екінші реттік консументтерді «3» сандарымен белгілеп, экожүйенің құрамдас
бөліктерінің өзара байланысын көрсетіңіз.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.