Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика 4-сынып 4-тоқсан жауаптары «Теңдеу, теңсіздік, өрнектер»

БЖБ Математика 4-сынып 4-тоқсан жауаптары «Теңдеу, теңсіздік, өрнектер»

28 окт 2024, 21:06
KAZ / 4 сынып
0
0

«Теңдеу, теңсіздік, өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Математика»  4-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 4-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Математика 4-сынып 4-тоқсан жауаптары

«Теңдеу, теңсіздік, өрнектер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеулер
2.1 Санды және әріпті өрнектер
Оқу мақсаты 4.2.2.2 39+490 : k = 46; 230∙ а +40=1000:2 түріндегі
теңдеулерді шешу
4.2.1.3 Айнымалысы бар өрнектерді құру және есептер
шығару барысында қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• Күрделі теңдеулерді шешеді
• Есептің шарты бойынша айнымалысы бар өрнек
құрады және мәнін табады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Теңдеуді шеш.
150 ∙ у + 350= 5600 : 7
2-тапсырма
Есептің шешуін әріпті өрнек түрінде жаз. d =8, k=19, m=21 деп алып, өрнектің мәнін тап.
Ғарыш зымыранының макетін жасау үшін әрқайсысы 150 теңгеден d м алюминий
сым, 340 теңгеден k дана әйнек және 280 теңгеден m дана шам сатып алынды. Ғарыш
зымыранының макетін жасау үшін барлығы қанша теңге жұмсалды?



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.