Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика 2-сынып 3-тоқсан жауаптары «Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер»

БЖБ Математика 2-сынып 3-тоқсан жауаптары «Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер»

21 окт 2024, 23:01
KAZ / 2 сынып
1
0

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Математика»  2-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Математика 2-сынып 3-тоқсан жауаптары

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше

2.1 Санды және әріпті өрнектер

2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу 

5.1 Есептер  және математикалық  модель

 

Оқу мақсаты

2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу

2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым  теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше

           есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген

           жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу 

 

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Әріптің берілген мәні бойынша екі амалды әріпті өрнектің мәнін табады

  • Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым  теңдеулерді шешеді

  • Құрама есептерді шығарады

 

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей  дағдылары

 

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма

 

1. x = 40 деп алып,  x : 5 + 86  өрнегінің мәнін тап.

 

2. Теңдеуді шеш.

 

                2  *  х = 18

 

 

3. Есепті шығар.

 

 Математика пәнінен өтетін олимпиадаға қатысу үшін Астана қаласына 24 ұл бала және олардан 3 есе кем қыз бала келді.  Олимпиадаға барлығы неше оқушы келді?

 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.