Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика 4-сынып 4-тоқсан жауаптары «Есептер»

БЖБ Математика 4-сынып 4-тоқсан жауаптары «Есептер»

28 окт 2024, 21:07
KAZ / 4 сынып
2
0

«Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Математика»  4-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 4-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Математика 4-сынып 4-тоқсан жауаптары

«Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 5.1 Есептер және математикалық модель
Оқу мақсаты 4.5.1.8**Барлық арифметикалық амалдарға берілген құрама
есептердің шешуін санды өрнектер және теңдеулер
түрінде модельдеу
4.5.1.4** Шамалар арасындағы тәуелділікке/ пропорционал
бөлуге берілген есептерді талдау және шығару
Бағалау критерийі Білім алушы
• Құрама есептерді теңдеу құру арқылы шығарады
• Пропорционал бөлуге берілген есептерді шығарады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Есепті теңдеу құру арқылы шығар.
Қоймада 912 ц көгөніс бар еді. Бірдей мөлшердегі 9 мәшинемен бірнеше центнер
көгөністі алып кеткеннен кейін, қоймада 552 ц көгөніс қалды. Әр мәшинеге қанша центнер
көгөніс тиелді?
2-тапсырма
Есепті шығар.
Сыныпқа арнап бірдей қораптарға салынған 252 қарындаш және 168 фломастер
сатып алынды. Барлығы 70 қорап зат әкелінді. Сыныпқа неше қорап қарындаш және неше
қорап фломастер әкелінді? 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.