Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Математика 2-сынып 2-тоқсан жауаптары «Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер»

БЖБ Математика 2-сынып 2-тоқсан жауаптары «Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер»

21 окт 2024, 22:47
KAZ / 2 сынып
0
0

«Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Математика»  2-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Математика» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Математика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Математика 2-сынып 2-тоқсан жауаптары

«Екі таңбалы сандарды қосу және азайту. Жүздіктер. Есептер»  бөлімі бойынша жиынтық бағалау

 

Бөлімше

1.2 Сандармен амалдар орындау

4.3 Тізбектер

5.1 Есептер және математикалық модель

 

Оқу мақсаты

2.1.2.8 34+23, 57-23, 45±19, 47+33, 80-47, 100-35 жағдайларындағы екітаңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану

2.4.3.1 100-ге дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау

2.5.1.7** Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару

 

Бағалау критерийі

Білім алушы

34+23, 57-23, 27+34, 61-27, 47+33, 80-47 түріндегі өрнектердің мәнін табады

100-ге дейінгі екітаңбалы сандар  және 1000-ға дейінгі  жүздіктер тізбегіндегі   заңдылықты анықтап, жалғастырады

Құрама есептерді шығарады

 

Ойлау дағдыларының  деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

 

Орындау уақыты

20 минут

 

Тапсырма

 

1. Есепте. 

 

+ 76  =                                               90 - 36 =

 

2. Заңдылықты анықта және тізбекті тағы 3 санға жалғастыр.

 

      27,  33,  39,   … ,   … ,  …

 

     710,   610,  510,   … ,   … ,  … 

 

3. Есепті шығар.

             Мектептің спорт залында  24 футбол  добы және одан 13-і  артық теннис  добы бар.  Спорт залда барлығы неше доп бар?     

 

 

 

 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.