Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 7класс » География Каратабанов Р.

География Каратабанов Р.

15 июл 2023, 18:08
7класс
8
0
География Каратабанов Р.

rao.kz – ваш источник электронных учебников для седьмого класса по "География". Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "Алматыкiтап" в 2019 году. Электронные учебники, включая создание пометок в тексте, доступны на разных устройствах. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и тяжелых рюкзаках. Удобно читайте на компьютерах, планшетах и смартфонах под управлением Android и iOS. Дарите детям интерактивное и удобное обучение с rao.kz.


МАЗМУНЫ

3.4. Биосфера

§ 33–34. Биосферанын курылысы кандай?............... 8
§ 35–36. Топырактын бiрегейлiгi неде?..................... 15
§ 37–38. Елiмiздiн топырагы туралы бiзге
не малiм?.................................................................. 22
§ 39–40. Топыракты неден коргау кажет?................ 29
Менi жетiстiктерiм............................................. 41

 3.5. Табиги-аумактык кешендер

§ 41–42. Табигат компоненттерiнiн oзара
арекеттесуi кезiнде не болады?................................. 45
§ 43–44. Табиги-аумактык кешендердiн
кoптурлiлiгi неден кoрiнедi?..................................... 52
Менi жетiстiктерiм............................................. 61

 Алеуметтiк география

 4.1. Халык географиясы

§ 45–46. Дуниежузiнiн этнолингвистикалык бейнесi
калай кoрiнедi?........................................................................................ 66
§ 47–48. Дуниежузiнiн дiни алуантурлiлiгi неден кoрiнедi?................... 75
§ 49–50. Галамшарда аймактар калай курылады?.................................. 81
§ 51–52. Дуниежузi халыктары арасындагы достыкты калай
ныгайтуга болады? ................................................................................. 90
Менi жетiстiктерiм........................................................................... 97

Экономикалык география

5.1. Табиги ресурстар

§ 53–54. Табиги ресурстарды кандай белгiлер
бойынша топтастыруга болады? ............................. 102
§ 55–57. Табигат пен адамдарга нуксан
келтiрмейтiндей табиги ресурстарды калай
игеруге болады?........................................................ 113
Менi жетiстiктерiм............................................ 122

5.2. Алеуметтiк-экономикалык ресурстар

§ 58–59. Транспорт инфракурылымы каншалыкты
манызды?.................................................................. 124
§ 60–61. Алеуметтiк инфракурылымнын
кажеттiлiгi неде?...................................................... 131
Менi жетiстiктерiм............................................ 138

5.3. Дуниежузiлiк шаруашылыктын салалык жане аумактык курылымы

§ 62–63. Ауылшаруашылык жане oнеркасiп
не oндiредi?.............................................................. 141
Менi жетiстiктерiм..................................... 148

Саяси география
негiздерiмен елтану

6.1. Дуниежузi елдерi

§ 64–65. Елдiн мекенжайын калай бiлуге болады?..... 152
§ 66–67. Кенiстiктегi жагдай ел экономикасына
калай ыкпал етедi?....................................................... 157
Менi жетiстiктерiм................................................ 163
§ 68. Географиялык бiлiм кандай максатта керек? ..... 164
Глоссарий..................................................................... 169
Пайдаланылган адебиеттер ......................................... 189



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.