Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 7класс » География Каратабанов Р.

География Каратабанов Р.

15 июл 2023, 16:10
7класс
18
0
География Каратабанов Р.

rao.kz – ваш источник электронных учебников для седьмого класса по "География". Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "Алматыкiтап" в 2019 году. Электронные учебники, включая создание пометок в тексте, доступны на разных устройствах. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и тяжелых рюкзаках. Удобно читайте на компьютерах, планшетах и смартфонах под управлением Android и iOS. Дарите детям интерактивное и удобное обучение с rao.kz.


МАЗМУНЫ

1-тарау. Географиялык
зерттеу адiстерi

1.1. Зерттеулер жане зерттеушiлер

§ 1. География ненi зерттейдi? ............................................ 10
§ 2–3. География гылымы калай дамыды?.......................... 18
§ 4. Географиялык акпаратты кайдан табуга болады?........ 29
§ 5. Географиялык нысандардын касиеттерiн
калай бiлуге болады?........................................................... 38
§ 6. Далалык зерттеулердi калай жургiзу керек?................. 49
§ 7. Географиялык зерттеулердiн корытындысын
калай кoрсетуге болады?...................................................... 59
Менi жетiстiктерiм............................................................. 67

2-тарау. Картография жане
географиялык деректер коры

2.1. Географиялык карталар

§ 8–9. Географияда картасызбалардын
манызы кандай?.................................................... 72
§ 10. Географиялык картадан нысандарды
калай табу жане кoрсету керек? ........................... 82

 2.2. Географиялык деректер базасы

§ 11. Географиялык малiметтi калай
топтастыруга болады?............................................ 89
Менi жетiстiктерiм.............................................. 93

Физикалык география

3.1. Литосфера

§ 12. Жердiн iшкi курылымы неден куралады?..... 98
§ 13. Литосферанын курылысы кандай?............... 106
§ 14. Литосфералык такталар калай
козгалады?............................................................ 113
§ 15–16. Литосферадагы козгалыстар
несiмен кауiптi?.................................................... 119
Менi жетiстiктерiм............................................ 130

3.2. Атмосфера

§ 17. Атмосфера неден турады?......................... 132
§ 18–19. Ауа райы калай жане не себептi oзгередi?.... 139
§ 20–21. Ауа райы калай курылады?......................... 153
§ 22–23. Колайсыз атмосфера кубылыстарынан калай сактануга болады?............................ 162
Менi жетiстiктерiм................................................. 173

3.3. Гидросфера

§ 24. Гидросфера калай курылган?................................. 182
§ 25. Сумен барлыгы бiрдей камтамасыз етiлген бе?........ 188
§ 26. Дуниежузiлiк мухит суы бiртектi ме?...................... 195
§ 27. Мухит суларынын кандай касиеттерi бар?............. 205
§ 28. Мухит сулары калай козгалады?............................. 211
§ 29–30. Мухиттагы апаттардан калай сактану керек?.... 218
§ 31–32. Дуниежузiлiк мухитты калай коргауга
болады?............................................................................ 228
Менi жетiстiктерiм........................................................ 241



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.