Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 6класс » Жаратылыстану Каратабанов Р.

Жаратылыстану Каратабанов Р.

28 авг 2023, 12:16
6класс
8
0
Жаратылыстану Каратабанов Р.

rao.kz – ваш надежный источник электронных учебников для шестого класса по Естествознание. Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "Алматыкiтап" в 2019 году с участием Каратабанов Р., Верховцева Л., Костюченко О., Прахнау В., Бойко Г., Матвеева С., Мусабаева М. на Казахский языке. Наши учебники отличаются высоким качеством и актуальностью материала, представленного в интересной и доступной форме. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и уменьшайте нагрузку на ребенка с тяжелым рюкзаком. Читайте удобно на компьютерах, планшетах и смартфонах с Android и iOS. Подарите детям интерактивное обучение с участием Каратабанов Р., Верховцева Л., Костюченко О., Прахнау В., Бойко Г., Матвеева С., Мусабаева М. и сделайте учебу увлекательной на rao.kz. Наша миссия - сделать образование доступным, комфортным и захватывающим для каждого ученика.


Мазмуны
Курметтi 6-сынып окушысы! ................................................................... 3
1-бoлiм
ГЫЛЫМ АЛЕМI
ГЫЛЫМНЫН РОЛI
§1. Жаратылыстану гылымдарынын зерттеу нысаны кандай ......... 6
ЗЕРТТЕУ МАСЕЛЕЛЕРI
§2. Тауелдi, тауелсiз жане кадагаланатын
айнымалыларды калай аныктауга болады ..................................... 11
ЗЕРТТЕУ ЖуРГIЗУДI ЖОСПАРЛАУ
§3. Зерттеу жургiзген кезде кандай кауiпсiздiк
техникасы ережелерiн сактау кажет .............................................. 15
ДЕРЕКТЕРДI ЖИНАУ ЖАНЕ ЖАЗУ
§4. Дуниежузiнiн галымдары кандай oлшем бiрлiктерiн
пайдаланады ........................................................................................ 20
ДЕРЕКТЕРДI ТАЛДАУ, ТАЛКЫЛАУ ЖАНЕ КОРЫТЫНДЫ ЖАСАУ
§5. Тажiрибе натижелерiн калай кoрсетуге болады .................. 26
2-бoлiм
АДАМ. ЖЕР ШАРЫ. ГАЛАМ
МИКРО ЖАНЕ МАКРОАЛЕМ
§6. Микро жане макроалемнiн ерекшелiктерi неде ...................... 34
ЖЕР ШАРЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ МАЛIМЕТТЕР
§7. Жер галамшарынын кандай касиеттерi бар ............................ 39
ЖЕР ШАРЫ ЖАНЕ ОНЫН КОМПОНЕНТТЕРI
§8. Жер кабыктары oзара калай арекеттеседi .............................. 46
ЖЕР БЕТIНДЕГI ТIРШIЛIК
§9. Жердiн пайда болуы туралы турлi болжамдардын
уксастыгы мен айырмашылыгы неде ............................................... 51
ЖЕР БЕТIН БЕЙНЕЛЕУ ТАСIЛДЕРI
§10. Географиялык карталарды калай дурыс окиды .................... 57
§11. Масштабты пайдаланып, картада аракашыктыкты
калай дурыс есептеуге болады ........................................................ 66

§12. Координаттары бойынша география лык нысанды
калай табуга болады ........................................................................... 73
§13. Нелiктен турлi мемлекеттерде таулiк
уакытында айырмашылык болады .................................................... 81
МАТЕРИКТЕР МЕН МУХИТТАР
§14. Материктер мен мухиттарга жоспар бойынша
сипаттама беру .................................................................................... 86
ХАЛЫКТАР ГЕОГРАФИЯСЫ
§15. Жер бетiне халыктын коныстану ерекшелiгi
неге байланысты .................................................................................. 93
№1 сарамандык жумыс ...................................................................... 97
ОЗIНДI ТЕКСЕР
§16. «Адам. Жер шары. Галам» бoлiмI бойынша
корытынды тапсырмалар .................................................................... 98
3-бoлiм
ЗАТТАР МЕН МАТЕРИАЛДАР
ЗАТТАРДЫН КУРЫЛЫМЫ МЕН КАСИЕТТЕРI
§17. Заттар неден турады ................................................................. 102
№2 сарамандык жумыс .................................................................... 104
№3 сарамандык жумыс .................................................................... 106
§18. Атомнын курылымы кандай ...................................................... 108
§19. Заттар кай кезде кайнайды жане балкиды ........................... 113
ЗАТТАРДЫ ЖIКТЕУ
§20. Барлык заттарды органикалык жане бейорганикалык
заттарга калай жiктеуге болады? ................................................... 117
§21. Ерiтiндi ортасы дегенiмiз не жане оны калай
аныктауга болады .............................................................................. 121
§22. Бейтараптандыру дегенiмiз не ................................................. 126
№4 сарамандык жумыс .................................................................... 127
§23 Кышкылды калай аныктауга жане бейтараптандыруга
болады ................................................................................................. 129

№5 сарамандык жумыс .................................................................... 129
ЗАТТАРДЫН ПАЙДА БОЛУЫ МЕН АЛЫНУЫ
§24. Табиги жане жасанды материалдардын
артыкшылыктары мен кемшiлiктерi неде ........................................ 131
№6 сарамандык жумыс .................................................................... 135
§25. «Турмыстык химия» дегенiмiз не ................................................ 137
§26. Турмыстык химияны пайдалану ережелерi кандай ............. 141
§27. «Турмыстык химия» деген не жане оларды кауiпсiз
пайдалану ережелерi кандай
№7 сарамандык жумыс .................................................................... 144
§28-29. Республикамыздын жер койнауындагы
байлык коры кандай .......................................................................... 146
§30. Республикамыздын жер койнауындагы байлык
коры кандай ........................................................................................ 151
§31. Пайдалы казбаларды oндiру коршаган ортага
калай асер етедi ............................................................................... 155
ОЗIНДI ТЕКСЕР
§32 «Заттар мен материалдар» бoлiмi
бойынша корытынды тапсырмалар ............................................... 163



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.