Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 6класс » Жаратылыстану Каратабанов Р.

Жаратылыстану Каратабанов Р.

27 авг 2023, 10:28
6класс
2
0
Жаратылыстану Каратабанов Р.

rao.kz – ваш надежный источник электронных учебников для шестого класса по Естествознание. Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "Алматыкiтап" в 2019 году с участием Каратабанов Р., Верховцева Л., Костюченко О., Прахнау В., Бойко Г., Матвеева С., Мусабаева М. на Казахский языке. Наши учебники отличаются высоким качеством и актуальностью материала, представленного в интересной и доступной форме. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и уменьшайте нагрузку на ребенка с тяжелым рюкзаком. Читайте удобно на компьютерах, планшетах и смартфонах с Android и iOS. Подарите детям интерактивное обучение с участием Каратабанов Р., Верховцева Л., Костюченко О., Прахнау В., Бойко Г., Матвеева С., Мусабаева М. и сделайте учебу увлекательной на rao.kz. Наша миссия - сделать образование доступным, комфортным и захватывающим для каждого ученика.


МАЗМУНЫ
Курметтi 6-сынып окушысы! ................................................... 3
4-бoлiм
ЖАНДЫ ЖАНЕ ЖАНСЫЗ ТАБИГАТТАГЫ уДЕРIСТЕР
ЖАНДЫ ЖАНЕ ЖАНСЫЗ ТАБИГАТТАГЫ уДЕРIСТЕР
§33. Модельдеу тасiлi табигатты тусiнуге калай кoмектеседi ........ 6
§34. Табигаттагы химиялык айналым бiздiн
oмiрiмiзге калай асер етедi .....................................................14
§35. Жасуша неден турады .....................................................21
§36. Тiрi организмдерге кандай удерiстер тан ............................27
§37. Организмдер тiршiлiкке кажеттi заттар
мен энергияны калай алады ...................................................34
№8 сарамандык жумыс ..........................................................38
§38. Тiрi организмдерде нарлендiргiш заттардын
тасымалдануы калай жузеге асырылады ..................................41
§39. Тыныс алган кезде ауанын курамы калай oзгередi ..............46
§40. Кандай зат алмасу oнiмдерi бар жане олар oсiмдiктер
мен жануарлар организмiнен калай шыгарылады .....................52
§41. Сырткы турткiжайттардын асерiне организм
калай жауап кайтарады ........................................................ 56
ОЗIНДI ТЕКСЕР
§42. «Жанды жане жансыз табигаттагы
удерiстер» бoлiмi бойынша корытынды тапсыр малар ............... 60
5-бoлiм
ЭНЕРГИЯ ЖАНЕ КОЗГАЛЫС
ЭНЕРГИЯ ЖАНЕ КОЗГАЛЫС
§43. Энергия кайдан алынады .................................................64
§44. Бiз калай энергия алмасамыз ...........................................70
§45. Бiз электр энергиясынын канша мoлшерiн жумсаймыз ...... 76
§46. Электр энергиясына тoлем жасауда
калай унемдеуге болады ........................................................81
№9 сарамандык жумыс ..........................................................81
§47. Бiз кайда бара жатырмыз ................................................84
§48. «Кысым» дегенiмiз не .....................................................88
§49. Адамнын тiрек-козгалыс жуйесi ...................................... 95
§50. Кысым жануарлар алемiне калай асер етедi .....................101
§51. Кысымды калай oлшеуге болады ....................................107

ОЗIНДI ТЕКСЕР
§52. «Энергия жане козгалыс» бoлiмi бойынша корытынды
тапсырмалар ......................................................................113
6-бoлiм
ЭКОЛОГИЯ ЖАНЕ ТУРАКТЫ ДАМУ
ЭКОЛОГИЯ ЖАНЕ ТУРАКТЫ ДАМУ
§53. Экожуйе компоненттерi арасында кандай байланыс
бар (Тусаукесер сабак) .........................................................118
§54. Нелiктен экожуйенiн ауысуы орын алады ........................126
§55. Экологиялык пирамиданын iшiнде
энергия алмасу калай жузеге асады .......................................132
§56. Экологиялык пирамида iшiнде энергия алмасу
калай iске асырылады .........................................................136
№10 сарамандык жумыс ......................................................136
§57. Осiмдiк немесе жануар турлерiн калай
аныктауга болады ...............................................................138
§58. Мектеп телiмiнде кандай oсiмдiк пен
жануарларды кездестiруге болады (экскурсия) .......................144
§59. Осiмдiк немесе жануар турлерiн калай аныктауга болады
№11 сарамандык жумыс ......................................................146
§60. Ар алуан экожуйенiн курамына кандай
организмдер кiредi ..............................................................148
§61-62. Елiмiзде oмiр суруге колайсыз жерлер бар ма ...............156
§63-64. Галамшар таза болуы ушiн бiз не iстеуiмiз кажет .........162
ОЗIНДI ТЕКСЕР
§65. «Экология жане туракты даму» бoлiмi бойынша
корытынды тапсырмалар .....................................................169
7-БОЛIМ
АЛЕМДI ОЗГЕРТКЕН ЖАНАЛЫКТАР
АЛЕМДI ОЗГЕРТКЕН ЖАНАЛЫКТАР
§66. Кандай жаналыктар бiздiн кунделiктi oмiрiмiздiн
бiр бoлiгiне айналды ............................................................174
§67. Бiздiн болашагымыз кандай болады ................................181
ОЗIНДI ТЕКСЕР
§68. Корытынды сабак .........................................................185
Глоссарий ..........................................................................188



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.