Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 2класс » Жаратылыстану Суюндикова Ж.Т.

Жаратылыстану Суюндикова Ж.Т.

05 сен 2023, 11:09
2класс
20
0
Жаратылыстану Суюндикова Ж.Т.

rao.kz – ваш надежный источник электронных учебников для 2 класса по Естествознание. Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "Алматыкiтап" в 2022 году с участием Суюндикова Ж.Т., Зворыгина В.Н., Болтушенко Н.А., Помогайко Т.В., Лауто О.А., Яндулова Т.Л. на Казахский языке. Наши учебники отличаются высоким качеством и актуальностью материала, представленного в интересной и доступной форме. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и уменьшайте нагрузку на ребенка с тяжелым рюкзаком. Читайте удобно на компьютерах, планшетах и смартфонах с Android и iOS. Подарите детям интерактивное обучение с участием Суюндикова Ж.Т., Зворыгина В.Н., Болтушенко Н.А., Помогайко Т.В., Лауто О.А., Яндулова Т.Л. и сделайте учебу увлекательной на rao.kz. Наша миссия - сделать образование доступным, комфортным и захватывающим для каждого ученика.


Мазмуны
Курметтi окушы! .............................................. 3
Окулыкпен калай жумыс iстеуге болады? ............. 4
Мен зерттеушiмiн
1. Алемдегi барлык жаналыкты кайдан 
 бiлуге болады? .............................................. 6
2. Бакылау калай жургiзiледi? ............................ 9
3. Тажiрибе деген не? .......................................12
Жанды табигат
4. Осiмдiктер кандай топтарга 
 бoлiнедi? .....................................................16
5. Осiмдiктердiн мушелерi кандай 
 кызмет аткарады? ........................................19
6. Осiмдiктер жылдын ар мезгiлiнде 
 кандай oзгерiске ушырайды? ..........................22
7. Жануарлар бiр-бiрiнен 
 несiмен ерекшеленедi? ..................................25
8. Жануарлар нелiктен артурлi? .........................29
9. Адам денесiнiн курылысы кандай? ..................33
10. Адамнын козгалуына не кoмектеседi? .............36
11. Сенiн сoмкеннiн салмагы кандай? .................39
12. Денсаулыкты калай куту кажет? ...................42
Заттар жане олардын касиеттерi
13. Ауанын кандай касиеттерi бар? .....................47
14. Нелiктен ауаны коргау кажет? ......................50
15. Бiз су туралы не бiлемiз? ..............................53
16. Су кандай куйде кездеседi? ..........................56
17. Табиги ресурстар кандай болады? ..................59

Жер жане гарыш
18. Кун Жерге калай асер етедi? ........................63
19. Куннiн «достарын» бiлесiн бе? ......................66
20. Галамшарлар кандай болады? .......................69
21. Кыстан кейiн нелiктен кoктем шыгады? .........72
22. Кун бiзден каншалыкты алыс орналаскан? ......75
Табигат физикасы
23. Заттар нелiктен козгалады? ..........................79
24. Кайсысы жылдам? ......................................82
25. Акырын журсен, алыска жетесiн бе? ..............86
26. Пiлдiн салмагы канша? ...............................89
27. Кандай денелер жарыкты oткiзедi? ................92
28. Кун саулесi кайда кеттi? ..............................95
29. Дыбыстар кандай болады? ............................98
30. Дыбысты кайдан естуге болады? ................. 103
31. Жаз мезгiлiнде аяз кайда кетедi? ................ 106
32. Термометр ыстык пен суыкты 
 калай ажыратады? .................................... 109 
33. Магниттi не ушiн колданады? ..................... 113
34. Жазгы демалысты калай кызыкты 
 oткiзуге болады? ....................................... 116
Оз жобанды кур ............................................ 120 
Глоссарий ..................................................... 122
Пайдаланылган адебиеттер тiзiмi ..................... 125



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.