Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 5класс » Жаратылыстану Верховцева Л.А.

Жаратылыстану Верховцева Л.А.

05 авг 2023, 03:16
5класс
11
0
Жаратылыстану Верховцева Л.А.

Добро пожаловать на rao.kz – ваш источник удобных учебников для пятого класса! Наши электронные учебники, выпущенные Алматыкiтап на казахском в 2019 году, облегчат учебный процесс. Забудьте о тяжелых рюкзаках с книгами и тетрадями – теперь учебник Естествознание Верховцева Л.А., Костюченко О.А., Ушакова М.В., Картбаева К.С. доступен онлайн на устройствах под управлением Android и iOS, в форматах EPUB и EPUB3. Читайте где угодно и как удобно! С нашими учебниками вы можете делать пометки и выделять текст, выбирая читалки или браузеры. Приложения для Android и iOS, а также Readium для Chrome и Firefox, позволяют удобно читать на смартфонах, планшетах и компьютерах. Мы также предлагаем учебники в формате PDF. Присоединяйтесь к rao.kz и откройте новые возможности обучения! Здесь знания становятся доступными, а учебный процесс – комфортным и увлекательным. Сэкономьте время и силы, выбирая электронные учебники на rao.kz.


МАЗМУНЫ

Курметтi 5-сынып окушысы! ........................................................................................ 3
4-тарау. ЖАНДЫ ЖАНЕ ЖАНСЫЗ ТАБИГАТТАГЫ уДЕРIСТЕР
§ 33. Жер галамшарында неге тiршiлiк бар? ................................................................... 6
§ 34. Жер шарынын бейнесi калай oзгередi? ................................................................. 12
§ 35. Тiрi организмдер жансыз денелерден несiмен ажыратылады? .................................. 18
§ 36. Тiрi организмдердiн тiршiлiк етуi калай уйымдастырылган? ................................... 23
§ 37. Купияны ашатын курал кандай? ......................................................................... 31
§ 38. Зерттеуге уакытша микропрепараттарды
калай дайындау керек? (№5 сарамандык жумыс) .......................................................... 36
§ 39. Фотосинтез деген не немесе шoп неге жасыл?......................................................... 39
§ 40. Тустердiн ойыны немесе бiздiн oмiрiмiздегi пигменттер .......................................... 44
§ 41. Фотосинтез удерiсi неге журедi? .......................................................................... 49
§ 42. «Жанды жане жансыз табигаттагы удерiстер» тарауы
бойынша корытынды тапсырмалар ............................................................................. 54
5-тарау. ЭНЕРГИЯ ЖАНЕ КОЗГАЛЫС
§ 43. Адамга энергиянын кандай турлерi белгiлi? .......................................................... 58
§ 44. Температура мен жылу энергиясынын арасындагы айырмашылык неде? .................. 64
§ 45. Кандай адiспен адам oзiн суыктан коргайды? ........................................................ 70
§ 46. Кандай адiспен адам oзiн суыктан коргайды? (№6 сарамандык жумыс) ..................... 76
§ 47. Неге жылудын улгаюы oмiрлiк манызды кубылыс болып саналады? ....................... 79
§ 48. Энергиянын oзара алмасуы калай журедi? ............................................................ 85
§ 49. Козгалыссыз oмiр жок па? .................................................................................. 90
§ 50. Жануарлар организмiнде иiнтiректiн болу себебi неде? .......................................... 97
§ 51. Нелiктен денелер козгалады? ............................................................................ 102
§ 52. «Энергия жане козгалыс» тарауы бойынша
корытынды тапсырмалар ........................................................................................ 107
6-тарау. ЭКОЛОГИЯ ЖАНЕ ТУРАКТЫ ДАМУ
§ 53. Экожуйенi «бiрiккен» шаруашылык деп атауга бола ма? ...................................... 112
§ 54. Экожуйенiн кандай турлерi бар? ........................................................................ 115
§ 55. Нелiктен экожуйелер oзгередi? ......................................................................... 120
§ 56. «Саябак» экожуйесiнде кандай компоненттер бар? (№ 7 сарамандык жумыс) .......... 127
§ 57. Нелiктен бiздiн галамшардагы жанды табигат артурлi,
сонымен катар бiр-бiрiне уксас? ................................................................................ 128
§ 58. Бiржасушалы жане кoпжасушалы организмдердiн
уксастыктары мен айырмашылыктары неде? ............................................................. 132
§ 59. Елiмiзде туруга кауiпсiз аймактар бар ма? .......................................................... 136
§ 60. Елiмiзде туруга кауiпсiз аймактар бар ма? .......................................................... 143
§ 61-62. Бiздiн аймакта кандай экологиялык маселелер бар? (Жоба сабак) ...................... 148
§ 63. Жануар мен oсiмдiктер алемiн коргау кiтабы нелiктен кызыл тустi? ...................... 152
7-тарау. АЛЕМДI ОЗГЕРТКЕН ЖАНАЛЫКТАР
§ 64. Нелiктен oткен жетiстiктерсiз болашакты ашу мумкiн емес? ................................ 160
§ 65. Казiргi жаналыктар арнасындагы Казакстан ....................................................... 165
§ 66. Казiргi замангы зерттеулер: болашактагы олардын рoлi кандай? ........................... 169
§ 67.«Экология жане туракты даму», «Алемдi oзгерткен
жаналыктар» тараулары бойынша корытынды тапсырмалар ....................................... 173
§ 68. Озiндi тексер ................................................................................................... 175
ГЛОССАРИЙ .......................................................................................................... 177
АДЕБИЕТТЕР ........................................................................................................ 182
ПАЙДАЛЫ СIЛТЕМЕЛЕР ....................................................................................... 182



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.