Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 5класс » Жаратылыстану Верховцева Л.А.

Жаратылыстану Верховцева Л.А.

04 авг 2023, 15:34
5класс
9
0
Жаратылыстану Верховцева Л.А.

Добро пожаловать на rao.kz – ваш источник удобных учебников для пятого класса! Наши электронные учебники, выпущенные Алматыкiтап на казахском в 2019 году, облегчат учебный процесс. Забудьте о тяжелых рюкзаках с книгами и тетрадями – теперь учебник Естествознание Верховцева Л.А., Костюченко О.А., Ушакова М.В., Картбаева К.С. доступен онлайн на устройствах под управлением Android и iOS, в форматах EPUB и EPUB3. Читайте где угодно и как удобно! С нашими учебниками вы можете делать пометки и выделять текст, выбирая читалки или браузеры. Приложения для Android и iOS, а также Readium для Chrome и Firefox, позволяют удобно читать на смартфонах, планшетах и компьютерах. Мы также предлагаем учебники в формате PDF. Присоединяйтесь к rao.kz и откройте новые возможности обучения! Здесь знания становятся доступными, а учебный процесс – комфортным и увлекательным. Сэкономьте время и силы, выбирая электронные учебники на rao.kz.


МАЗМУНЫ

Курметтi 5-сынып окушысы! ............................................. 3
1-тарау. ГЫЛЫМ АЛЕМI
§1. Адам oмiрiндегi гылымнын манызы кандай? .................. 6
§2. Зерттеу сурагын калай тужырымдау жане жоспарды
калай куру керек? .....................................................11
§3. Зерттеу жургiзуге не кoмектеседi? ................................17
§4. Зерттеу кезiнде алынган акпаратты калай дурыс
талдау кажет? ..........................................................23
§5. Зерттеу натижесi бойынша корытындыны калай
дурыс ресiмдеу керек? ................................................28
2-тарау. АДАМ. ЖЕР ШАРЫ. ГАЛАМ
§6. Микро жане макроалемнiн уксастыгы мен
айырмашылыгы неде? ................................................36
§7. Жер шары калай пайда болды? ....................................40
§8. Жер шары неден турады? ...........................................46
§9. Жердегi тiршiлiк калай пайда болды? ...........................52
§10. «Картаны оку» угымы ненi бiлдiредi? .........................59
§11. Жергiлiктi аумактын планын калай тусiру керек? .......64
§12. Жергiлiктi аумактын планын калай тусiру керек?
(№1 сарамандык жумыс) ...........................................68
§13. Казiргi картаны кiм жасады? .....................................70
§14. Казiргi картаны кiм жасады? .....................................80
§15. Неге адамдар артурлi? ...............................................87
§16. «Гылым алемi», «Адам. Жер шары. Галам»
тараулары бойынша корытынды тапсырмалар .............93
3-тарау. ЗАТТАР ЖАНЕ МАТЕРИАЛДАР
§17. Нелiктен бiз иiстi кашыктыктан сеземiз?.....................98
§18. Заттардын артурлi жагдайында бoлшектердiн
oзара байланысы калай пайда болады? ......................104
§19. Артурлi заттардын кандай касиеттерi болады? .....108
§20. Артурлi заттардын кандай касиеттерi болады?
(№2 сарамандык жумыс) .........................................114

§21. Кандай табигат кубылыстары бар?............................ 116
§22. Таза зат пен коспанын айырмашылыгы неде? .............122
§23. Коспаны калай бoлу керек? .....................................128
§24. Коспаны калай бoлу керек? (№3 сарамандык жумыс) ...134
§25. Ерiтiндiлер не ушiн кажет? ......................................135
§26. Ерiтiндi курамындагы заттардын массалык улесiн
калай аныктаймыз? ...............................................139
§27. Берiлген концентрациямен ерiтiндiнi калай
дайындайды? (№4 сарамандык жумыс) .....................143
§28. Кейбiр заттар неге ерiмейдi? ....................................145
§29. Металл мен бейметалдын айырмашылыгы неде? ........150
§30. Жасанды заттар не ушiн кажет? ...............................156
§31. Кейбiр заттарды зертханалык жагдайда
калай алады? ........................................................160
§32. «Заттар жане материалдар» тарауы бойынша
корытынды тапсырмалар ........................................164
ГЛОССАРИЙ ................................................................166
АДЕБИЕТТЕР ..............................................................173



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.