Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 2класс » Цифрлык сауаттылык Кобдикова Ж.У.

Цифрлык сауаттылык Кобдикова Ж.У.

05 сен 2023, 11:09
2класс
9
0
Цифрлык сауаттылык Кобдикова Ж.У.

rao.kz – ваш надежный источник электронных учебников для 2 класса по Информатика. Удобные форматы, PDF и EPUB, разработаны издательством "Арман-ПВ" в 2022 году с участием Кобдикова Ж.У., Копеева Г.А., Каптагаева А.А., Юсупова А.Г. на Казахский языке. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и уменьшайте нагрузку на ребенка с тяжелым рюкзаком. Читайте удобно на компьютерах, планшетах и смартфонах с Android и iOS. Подарите детям интерактивное обучение с участием Кобдикова Ж.У., Копеева Г.А., Каптагаева А.А., Юсупова А.Г. и сделайте учебу увлекательной на rao.kz.


МАЗМУНЫ

Алгы сoз.  ................................................ 4

1-бoлiм. Компьютерлер мен программалар (ортак такырыбы: «Барлыгы мен туралы»).  ................................................ 5

§ 1. Оз денсаулыгымызды сактаймыз.  ................................................ 6

§ 2. Акпарат iздеу ушiн браузердi колдану.  ................................................ 11

§ 3. Файлдар мен бумалар..  ................................................ 14

§ 4. Файлдар жане бумалармен жумыс iстеу  ................................................ 18

Бул бoлiмде бiз не бiлдiк, не уйрендiк?  ................................................ 21

2-бoлiм. Шыгармашылык жане компьютер (ортак такырыбы: «Менiн отбасым жане достарым»).  ................................................ 23

§ 5. Программалар куруды жалгастырамыз.  ................................................ 24

§ 6. Алгоритмдi орындау.  ................................................ 29

§ 7. Жеке кейiпкер жасау.  ................................................ 33

§ 8. Суреттi oндеу  ................................................ 37

Бул бoлiмде бiз не бiлдiк, не уйрендiк?  ................................................ 42

3-бoлiм. Сoзбе-сoз (ортак такырыптары: «Менiн мектебiм», «Менiн туган жерiм»)  ................................................ 45

§ 9. Пернетактамен танысу.  ................................................ 46

§ 10. Пернетактамен жумыс. Жоба жасау  ................................................ 49

§ 11. Пернетакта симуляторы.  ................................................ 51

§ 12. Матiнмен жумыс iстеу.  ................................................ 54

§ 13. Матiнмен жумыс iстеу. Жоба жасау.  ................................................ 58

§ 14. Мультфильм куру.  ................................................ 60

§ 15. Мультфильм куру ушiн спрайттарды баскару.  ................................................ 64

§ 16. Мультфильм куру. Жоба жасау.  ................................................ 68

Бул бoлiмде бiз не бiлдiк, не уйрендiк?  ................................................ 71

4-бoлiм. Мультимедиа (ортак такырыбы: «Денi саудын жаны сау»)  ................................................ 73

§ 17. Дыбыс жазу жане ойнату курылгылары.  ................................................ 74

§ 18. Дыбысты жазу жане ойнату  ................................................ 77

§ 19. Дыбыс асерлерi.  ................................................ 81

§ 20. Дыбыс асерлерi. Жоба жасау.  ................................................ 84

§ 21. Дыбысты oндеу.  ................................................ 86

Бул бoлiмде бiз не бiлдiк, не уйрендiк?  ................................................ 88

5-бoлiм. Робототехника: сенсорлар (ортак такырыбы: «Дастур жане фольклор»).  ................................................ 89

§ 22. Робот козгалысы.  ................................................ 90

§ 23. Роботка арналган программаны iске косу.  ................................................ 94

§ 24. Роботка арналган программаны iске косу. Жоба жасау.  ................................................ 100

§ 25. Роботка арналган дыбыс  ................................................ 102

§ 26. Роботка арналган дыбыс. Жоба жасay  ................................................ 106

Бул бoлiмде бiз не бiлдiк, не уйрендiк?  ................................................ 108

6-бoлiм. Робототехника: «Билейтiн робот» жобасы (ортак такырыптары: «Коршаган орта», «Саяхат»).  ................................................ 109

§ 27. Жобага идея.  ................................................ 110

§ 28. Матiндiк редактормен танысу.  ................................................ 113

§ 29. Оз идеяларын матiндiк редакторда жазу.  ................................................ 117

§ 30. Жобага идея. Жоба жасау.  ................................................ 120

§ 31. Жобага арналган алгоритм.  ................................................ 122

§ 32. «Билейтiн робот» жасay.  ................................................ 125

§ 33. Роботка арналган аудиофайл жуктеу ................................................ 129

§ 34. «Билейтiн робот» жасау. Жобаны коргау  ................................................ 133

Бул бoлiмде бiз не бiлдiк, не уйрендiк?  ................................................ 134

Глоссарий  ................................................ 137 

Пайдаланылган адебиеттер тiзiмi  ................................................ 140



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.