Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » RUS » СОЧ Английский язык 11 класс 2 четверть ОГН с ответами

СОЧ Английский язык 11 класс 2 четверть ОГН с ответами

13 ноя 2024, 16:42
RUS / АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
0
0

Суммативное оценивание за 2 четверть по предмету «Английский язык»

Summative assessment (SA) is aimed to assess learners’ success in terms of the learning objectives achievement and reveal their level of knowledge and skills acquired during the term within the framework of updating the upper secondary education content. Specification describes the content and procedure for the delivery of the Summative Assessment for term in «The English language» in Grade 11. Subject Programme for «The English language» for 10-11 grades of upper secondaryeducation of the Natural-Mathematical direction on the updated content.

The structure of the summative assessment
This sample of Summative Assessment consists of 14 questions: listening, reading, writing and speaking. Different types of tasks are used in the summative assessment for term.
Listening – multiple matching task on the topic «Investigate and report on animal world: bats, eagles, bees and dolphins».
Reading – multiple choice task and open-ended questions in an extended text on the topic «Making connection in biology».
Writing – writing an article on the topics «Making connection in biology» and/or «Investigateand report on animal world: bats, eagles, bees and dolphins».
Speaking – explaining, justifying own and others’ point of view to open-ended questions while describing pictures in pairs on the topics «Making connection in biology» and/or «Investigate and report on animal world: bats, eagles, bees and dolphins».
Tapescript for listening task can be found in CD3 Tapescript 1. Transcript for listening task can be found after the mark scheme.

СОЧ Английский язык 11 класс 2 четверть ОГН с ответами

Tasks for Summative Assessment for term 2 
LISTENING 
Task. Listen to different job applicants answering the same interview questions and complete the 
tasks below.CD3. Tapescript 2. 
1. What does Mr. Higgins mean when he uses word badly? 
2. What does the phrase calculated risks mean used in the content of the interview? 
Task. Which applicant do you think gives the better answer to each question and why? Put tick 
opposite the name of the applicant who presents better answer and explain why their answers are 
better. 

Question 
[1] 
[1] 
Mr. Higgins 
3  
Why should we employ you? 
Miss Smith 
[1] 
4  
Are you willing to take 
calculated risks? 
_______________________ 
_______________________ 
_____________________ 
_____________________ 
_______________________ 
_______________________ 
[1] 
5  
Which of the jobs you have held 
do you like least? 
[1] 
_______________________ 
_______________________ 
_____________________ 
_____________________ 
_____________________ 
_____________________ 
6 In what areas do you feel that 
your last boss could have done a 
better job? 
[1] 
_______________________ 
_______________________ 
_____________________ 
_____________________ 
Total [6] 
READING 
Task. Read the passage. 
Part 1. Which paragraph contains the following information? 
1. a description of an early timekeeping invention affected by cold temperatures  _____  [1] 
2. an explanation of the importance of geography in the development of the calendar in    
farming communities   ________                                                                                      
3. details of the simultaneous efforts of different societies to calculate time using uniform 
hours _______                                                                                                                   
[1] 
[1] 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.