Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » RUS » СОР Английcкий язык 9 класс 3 четверть «Music and Film» с ответами

СОР Английcкий язык 9 класс 3 четверть «Music and Film» с ответами

07 ноя 2024, 19:44
RUS / АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
3
0

Суммативное оценивание за раздел «Music and Film» по Английскому языку 9 класс

Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organising and carrying out Summative Assessment in «The English language» for the Grade 9 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 9 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4. Summative Assessment tasks for unit/cross curricular unit allows teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can reconsidered as recommendations.

СОР Английcкий язык 9 класс 3 четверть «Music and Film» с ответами

Summative assessment for the unit «Music and Film» 
Learning objectives 
Assessment criteria 
Level of thinking skills  
Duration 
Listening 
9.2.4.1 Understand most of the implied meaning in unsupported 
extended talks on a wide range of general and curricular 
topics 
9.5.3.1  Write with moderate grammatical accuracy on a wide 
range of familiar general and curricular topics 
9.5.5.1  Develop with support coherent arguments supported when 
necessary by examples and reasons for a range of written 
genres in familiar general and curricular topics 
9.5.6.1 Write coherently at text level using a variety of connectors 
on a growing range of familiar general and curricular 
topics 
 Identify most of the implied meaning in unsupported 
extended talks  
 Develop coherent paragraphs with moderate grammatical 
accuracy  
 Develop coherent arguments supported by examples and 
reasons 
 Use a variety of connectors to develop coherent 
paragraphs 
Knowledge and comprehension  
Application 
20 minutes 
Task 1. Listen and circle True or False for statements 1-6.  
CD2. Tapescript 3.  
1. The boy wants to be in the band. 
2. He doesn’t like singing. 
3. He can’t remember the song on the guitar. 
4. The boy is good at drums. 
5. The girl says she will call him the next day. 
Writing 
Task 2. Write a film review of your favourite movie.  
In your review you should include the following information: 
 Film`s title. 
 The type of the film. When it was made. 
 Explain the film`s story but don`t explain the ending. 
 Your opinion about the film. 
 Should people go and watch the film?




🌟 ВНИМАНИЕ 🌟
✳️ Чтобы скачать документы, нужно вступть в группу Telegram.
Вступить группу
Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.