Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » RUS » СОР Английcкий язык 9 класс 1 четверть «Hobbies and Qualities» с ответами

СОР Английcкий язык 9 класс 1 четверть «Hobbies and Qualities» с ответами

07 ноя 2024, 19:38
RUS / АНГЛИЙСКИЙ ЯЗЫК
1
0

Суммативное оценивание за раздел «Hobbies and Qualities» по Английскому языку 9 класс

Methodological recommendations for Summative Assessment are designed to assist teachers in planning, organising and carrying out Summative Assessment in «The English language» for the Grade 9 learners. Methodological recommendations are aligned with the Subject Programme and Course plan. Summative Assessment in Grade 9 is conducted in Terms 1, 2, 3 and 4. Summative Assessment tasks for unit/cross curricular unit allows teachers to determine the level of the learning objectives achievement planned for the term. Methodological recommendations comprise tasks, assessment criteria with descriptors and marks for conducting Summative Assessment across the unit/cross curricular unit. Also this document includes possible levels of the learners’ academic achievement (rubrics). Tasks with descriptors and marks can reconsidered as recommendations.

СОР Английcкий язык 9 класс 1 четверть «Hobbies and Qualities» с ответами

Summative assessment for the unit «Hobbies and Qualities» 
Learning objectives 
Assessment criteria  
Level of thinking skills  
Duration 
Listening 
9.2.2.1 Understand most specific information in unsupported 
extended talk on a wide range of general and curricular 
topics  
9.3.3.1 Explain and justify their own point of view on a range of 
general and curricular topics 
 
 
Identify facts and details in extended talks without 
support on different topics 
Make their opinion clear for others by describing or 
giving information about it and prove it  
Application  
Higher order thinking skills 
20 minutes 
Task 1. Listen and circle the best answer A, B or C. 
CD2. Tapescript 1. 
1. What are they planning on doing in the morning? 
A) Fishing 
B) Mountain biking 
C) Hiking 
2. According to the weather record, when would it start raining? 
A) In the afternoon 
B) At night 
C) In the morning 
3. What did Paul forget to bring? 
A) Rain coats 
B) Umbrellas 
C) Rain boots 
4. Where did Sarah leave the playing cards? 
A) Next to picnic table 
B) On picnic table 
C) Under picnic table 
5. What do they finally decide to do? 
A) Stay at a hotel 
B) Return home 
C) Sleep at the campground



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.