Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » RUS » СОР Казахский язык 4 класс за 2 четверть «Мамандықтар әлемі» с ответами

СОР Казахский язык 4 класс за 2 четверть «Мамандықтар әлемі» с ответами

28 окт 2024, 20:54
RUS / 4 класс
3
0

Суммативное оценивание за раздел «Мамандықтар әлемі»

«Казахский язык» 4 класс за 2 четверть

Методические рекомендации составлены в помощь учителю при планировании, 
организации и проведении суммативного оценивания по предмету «Казахский язык» для учащихся в 4 классах. Методические 
рекомендации подготовлены на основе учебной программы по предмету «Казахский язык» (в рамках обновления содержания среднего 
образования) для начальной школы (1 – 4 классы) (с русским языком обучения) и учебного 
плана.  
Задания для суммативного оценивания за раздел/сквозную тему позволят учителю 
определить уровень достижения учащимися целей обучения, запланированных на четверть.  
Для проведения суммативного оценивания за раздел/сквозную тему в методических 
рекомендациях предлагаются задания, критерии оценивания с дескрипторами и баллами. 
Также в сборнике описаны возможные уровни учебных достижений учащихся (рубрики).  
Задания с дескрипторами и баллами носят рекомендательный характер. 

СОР Казахский язык 4 класс за 2 четверть «Мамандықтар әлемі» с ответами

«Мамандықтар әлемі» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау 
Сөйлеу әрекетінің түрлері 
Оқу мақсаты 
Бағалау критерийі 
Оқылым 
Жазылым 
4.3.1.1* Мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/ 
шолып/ белгі қойып оқу 
4.3.4.1* Мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және 
кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған 
сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған 
жауап беру 
4.4.5.2 Сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау 
4.5.1.2* Көптік/ тәуелдік/ септік/ жіктік жалғаулы сөздерді 
ауызша/ жазбаша тілде қолдану  
Білім алушы 
• Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды 
• Мәтін мазмұны бойынша бағалау сұрақтарын 
құрастырады және жауап береді 
• Жазу барысында үндестік заңын сақтайды 
• Жалғауларды орынды қолданады 
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану 
Жоғары деңгей дағдылары 
Орындау уақыты 
20 минут  
1-тапсырма 
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында. 
Құрылысшы – бірнеше мамандықтың иесі. Өйткені жалғыз адам үлкен үй сала 
алмайды. Дайын үй жасау бірнеше кезеңдерден тұрады.  
Алдымен сәулетшілер жаңа ғимараттың сызбасын жасайды. Содан соң бұл 
сызба бойынша тас қалаушылар ғимараттың қабырғасын тұрғызады, шатырын 
жабады. Бұдан кейін ағаш шеберлері терезелерін орнатады. Сылақшылар қабырғалар 
мен еденді бояйды.  
Құрылысшылар кез келген ауа райында жұмыс жасайды. Сондықтан олардың 
денсаулығы мықты, олар кез келген қиындыққа шыдамды болады.  
Құрылысшы мамандығы – ең қажетті мамандықтардың бірі.  
1) Мәтін бойынша үй салудың кезеңдерін ретімен белгілеп көрсет (1,2,3,...) 
Сөйлемдер 
Ғимараттың ішкі жұмыстары жасалады.  
Реті 
Ғимараттың қабырғалары қаланады.  
Ғимараттың терезелері орнатылады.  
Ғимараттың сызбасы жасалады.  
2) Мәтін бойынша неліктен?не үшін сұрақтарын пайдаланып, 1сұрақ құрастыр және жауап 
бер. 
Сұрақ: _____________________________________________________________ 
Жауап:_____________________________________________________________ 
2-тапсырма 
Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып, көшіріп жаз. 
Менің атым – Асқар.  Мен 4-сынып оқушысы... . Мен болашақ...  өрт сөндіруші 
болғым  келеді. Менің ойымша, өрт сөндіруші – маңызды мамандық. Өйткені олар 
адамдар...  құтқарады. Менің дос...  бар. Ол ер жеткенде әскери адам болғысы келеді



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.