СОР Казахский язык 4 класс за 1 четверть «Құндылықтар» с ответами
Суммативное оценивание за раздел «Құндылықтар»
«Казахский язык» 4 класс за 1 четверть
Методические рекомендации составлены в помощь учителю при планировании,
организации и проведении суммативного оценивания по предмету «Казахский язык» для учащихся в 4 классах. Методические
рекомендации подготовлены на основе учебной программы по предмету «Казахский язык» (в рамках обновления содержания среднего
образования) для начальной школы (1 – 4 классы) (с русским языком обучения) и учебного
плана.
Задания для суммативного оценивания за раздел/сквозную тему позволят учителю
определить уровень достижения учащимися целей обучения, запланированных на четверть.
Для проведения суммативного оценивания за раздел/сквозную тему в методических
рекомендациях предлагаются задания, критерии оценивания с дескрипторами и баллами.
Также в сборнике описаны возможные уровни учебных достижений учащихся (рубрики).
Задания с дескрипторами и баллами носят рекомендательный характер.
СОР Казахский язык 4 класс за 1 четверть «Құндылықтар» с ответами
«Құндылықтар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу
түрлері
әрекетінің
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Орындау уақыты
Оқылым
Жазылым
4.3.2.1 Бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну
4.3.4.1* Мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс
әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?)
құрастыру және оған жауап беру
4.4.1.1* Шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/ жарнама/ презентацияны
сөйлемдермен толықтыру
4.5.1.5* Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас
сөйлем құрастыру
Білім алушы
• Шағын мәтіннің негізгі ойын анықтайды
• Мәтіннің мазмұнына және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға
қатысты сұрақтарға жауап береді
• Сюжетті суретті сәйкес сөйлемдермен толықтырады
• Сөйлем құрастыруда сөздердің орын тәртібін сақтайды
Білу және түсіну
Қолдану
20 минут
1-тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Екі әйел құдықтан су алып жатты. Олардың қасына тағы бір әйел келді. Өтіп бара
жатқан қарт кісі де құдықтың жанында жатқан тасқа отырып, демалды. Әйелдер
балалары туралы мақтанып айта бастады.
Бірінші әйел: – Менің ұлым өте күшті, оны ешкім жеңе алмайды, – деді. – Ал менің ұлым әнді тамаша айтады. Ондай дауыс ешкімде жоқ, – деді екіншісі.
Үшінші әйел үндемеді.
Әйелдер су алып, үйлеріне қайтты. Қария да олармен бірге жүрді. Әйелдер шаршап
демалуға тоқтады. Олардың алдынан үш бала шықты. Балалардың біреуі ары-бері
секіріп, екіншісі ән айтып келе жатты. Ал үшіншісі үндемей келіп, анасының қолындағы
ауыр шелекті алды.
Әйелдер қариядан: – Біздің ұлдарымыз қандай екен? – деп сұрады. – Мен бір ғана ұлды көріп тұрмын! – деді қария.
(В.Осеевадан аударылып, бейімделген)
1) Кейіпкерлер мен олардың іс-әрекеттерін сәйкестендір.
Бірінші ұл
Екінші ұл
Үшінші ұл
анасының қолындағы шелекті алды.
секіріп, өнер көрсетті.
ән салып, таң қалдырды.
Вступить группу