СОР Казахский язык 3 класс за 3 четверть «Өнер» с ответами
Суммативное оценивание за раздел «Өнер»
«Казахский язык» 3 класс за 3 четверть
Методические рекомендации составлены в помощь учителю при планировании,
организации и проведении суммативного оценивания по предмету «Казахский язык»
для обучающихся в 3 классах. Методические рекомендации подготовлены на основе
учебной программы и учебного плана.
Задания для суммативного оценивания за раздел/ сквозную тему позволят учителю
определить уровень достижения учащимися целей обучения, запланированных на
четверть.
Для проведения суммативного оценивания за раздел/сквозную тему в методических
рекомендациях предлагаются задания, Критерий оценивания с дескрипторами и баллами.
Также в сборнике описаны возможные Уровень учебных достижений учащихся (рубрики).
Задания с дескрипторами и баллами носят рекомендательный характер.
СОР Казахский язык 3 класс за 3 четверть «Өнер» с ответами
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері
Оқу мақсаты
Бағалау критерийі
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Тыңдалым
Айтылым
3.1.4.1* Тыңдаған мәтіннің тақырыбын, жағымды және
жағымсыз кейіпкерлерді, мұғалімнің қолдауымен
оқиғалар ретін анықтау
3.2.1.1 Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу
барысында қолдану
3.2.4.1* Жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер
негізінде оқиға желісін сақтай отырып мазмұндау
Білім алушы
• Мәтіннің тақырыбын және оқиғалар ретін анықтайды
• Тақырыпқа қатысты тірек сөздерді анықтайды
• Мәтін мазмұнын тірек сөздердің көмегімен баяндайды
Қолдану
20 минут
Орындау уақыты
1-тапсырма
Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.
Қорқыт ата – ұлы сазгер, қобызшы. Ол туралы аңыздар өте көп. Аңыз бойынша
Қорқыт ата судың бетінде отырып, қобызбен күй тартады, бірақ суға батпайды екен.
Оның күйін естіген адамдар да, жануарлар да тоқтап тұрады екен. Бір күні Қорқыт
ата ұйықтап жатқанда, оны жылан шағып алыпты.
Қазір Қызылорда облысында Қорқыт атаға арналған кесене бар. Одан қобыздың
дыбысы естіліп тұрғандай болады.
• Мәтін кім туралы? ___________________________________
• Мәтін бойынша сөйлемдердің ретін көрсет (1,2,3).
Қорқыт ата шаршап, ұйықтап кетеді.
Қорқыт ата көп уақыт қобыз тартады.
Қорқыт атаны жылан шағып алады.
Вступить группу