Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 11-сынып Биология 3-тоқсан (КГБ) жауаптар

ТЖБ 11-сынып Биология 3-тоқсан (КГБ) жауаптар

14 ноя 2024, 17:04
KAZ / Биология kaz
0
0

«Биология» 11 сынып 3-тоқсандық жиынтық бағалау

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Биология» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы (5-11 сыныптар)

Тапсырма түрлері:
КТБ– көп таңдауы бар тапсырмалар;
ҚЖ– Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ– Толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілгеннұсқакөптаңдауыбартапсырмаларды,қысқажәнетолықжауапты сұрақтарды қамтитын11тапсырмадан тұрады.
Көптаңдауы бар тапсырмаларға оқушылар ұсынылған жауап нұсқаларынан дұрыс жауабын таңдау арқылы жауап береді.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні, сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі талап етіледі.
Оқушыныңматематикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алу қабілеті бағаланады.
Тапсырма бірнеше құрылымдық бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.

ТЖБ 11-сынып Биология 3-тоқсан (КГБ) жауаптар

«Биология» пәнінен 3 -тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
1. Бағаналы жасуша трансплантациясының екі түрі бар:
 бағаналы жасуша көмегімен емдеу
 донорлық бағаналы жасушаны трансплантациялау.
1 – суретті пайдалана отырып, сүйек кемігімен бағаналы жасушалардың арасында қандай
байланыс бар екендігін түсіндіріңіз.
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________-_[3]
2. Мутациялардың пайда болуы кездейсоқ ...... болады.
I. ДНҚ репликациясындағы
II. мейоздық рекомбинацияда
III. физикалық немесе химиялық заттардың ДНҚ-ға зиянды әсерінің салдарынан
A. тек I
B. тек II
C. тек III
D. I, II және III
2(ii). Мутация өздігінен болуы мүмкін (ДНҚ репликациясы кезіндегі қателіктерден
туындаған) немесе сыртқы элементтердің әсерінен туындауы мүмкін. 3 - суретті пайдалана
отырып, ДНҚ репликациясының қателіктерін тудыратын факторларды атаңыз және біріне 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.