Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Биотехнология»

БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Биотехнология»

14 ноя 2024, 17:03
KAZ / Биология kaz
0
0

«Биотехнология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 3-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Биотехнология»

«11.3D Биотехнология » бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 11.4.3.1 Грамм оң және грамм теріс бактерияларды
салыстыру
11.4.3.2 Рекомбинантты ДНҚ –ны алу тәсілдерін түсіндіру
11.4.3. Ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру
11.4.3.4 Ферменттерді медицинада, өнеркәсіпте қолдану
мүмкіндігін талқылау
Бағалау критерий Оқушылар:
 Грамм оң және грамм теріс бактерияларды
салыстырады
 Рекомбинантты ДНҚ –ны алу тәсілін сипаттайды
 Ағзаларды клондау тәсілін біледі
 Ферменттерді медицинада, өнеркәсіпте қолдану
мүмкіндігін түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
№1.
(i) Грамм оң және грамм теріс бактериялардың арасындағы екі айырмашылықты
түсіндіріңіз.
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................[2]
(ii) Грамм оң және грамм теріс бактерияларының әр қайсысына бір мысалдан келтір.
Грамм оң бактерия:
.........................................................................................................................................................
Грамм теріс бактерия:
........................................................................................................................................................
[2]
№2.2.1-суретте көрсетілген клондау тәсілін анықтаңыз



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.