Тіркелгі жасаңыз
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Биотехнология»

БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Биотехнология»

14 ноя 2024, 17:03
KAZ / Биология kaz
4
0

«Биотехнология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 3-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Биотехнология»

«11.3D Биотехнология » бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 11.4.3.1 Грамм оң және грамм теріс бактерияларды
салыстыру
11.4.3.2 Рекомбинантты ДНҚ –ны алу тәсілдерін түсіндіру
11.4.3. Ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру
11.4.3.4 Ферменттерді медицинада, өнеркәсіпте қолдану
мүмкіндігін талқылау
Бағалау критерий Оқушылар:
 Грамм оң және грамм теріс бактерияларды
салыстырады
 Рекомбинантты ДНҚ –ны алу тәсілін сипаттайды
 Ағзаларды клондау тәсілін біледі
 Ферменттерді медицинада, өнеркәсіпте қолдану
мүмкіндігін түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
№1.
(i) Грамм оң және грамм теріс бактериялардың арасындағы екі айырмашылықты
түсіндіріңіз.
...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................[2]
(ii) Грамм оң және грамм теріс бактерияларының әр қайсысына бір мысалдан келтір.
Грамм оң бактерия:
.........................................................................................................................................................
Грамм теріс бактерия:
........................................................................................................................................................
[2]
№2.2.1-суретте көрсетілген клондау тәсілін анықтаңыз



Cкaчaть документ
Құжаттың толық нұсқасы сайтта қол жетімді, кейін
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Мұғалімдерге арналған педагогикалық платформа

  • Әлеуметтік желілерде бөлісіңіз КТЖ БЖБ ТЖБ ҰМЖ

Педагогикалық шеберлік саласында өз құзыреттерін арттыруға дайын педагогтар үшін тамаша шешім. Біз КТЖ (күнтізбелік жоспарлар), БЖБ (бөлімге жиынтық бағалау), ТЖБ (тоқсанға жиынтық бағалау), оқу материалын бір жылға тақырыптық жоспарлауды, БЖБ сабақ жоспарларын, сондай-ақ бөлімдер мен тоқсандар бойынша жиынтық бағалауды қоса алғанда, әртүрлі білім беру материалдарына қол жеткізуді қамтамасыз етеміз. Осы ресурстардың барлығы сіздің жұмысыңыздың тиімділігін арттыруға және оқушылардың оқу сапасын жақсартуға көмектеседі.