Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан ЖМБ жауаптар «Биотехнология»

БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан ЖМБ жауаптар «Биотехнология»

14 ноя 2024, 16:49
KAZ / Биология kaz
0
0

«Биотехнология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 3-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан ЖМБ жауаптар «Биотехнология»

«Биотехнология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.4.3.1 Микробиологиялық зерттеу кезеңдерін сипаттау
және түсіндіру
11.4.3.2 Грамм оң және грамм теріс бактерияларды
зерттеу
11.4.3.3 Рекомбинантты дезоксирибонуклеин қышқылы
алу тәсілдерін түсіндіру
11.4.3.4 Ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіру
11.4.3.5 Өсімдіктерді микроклоналды көбейту тәсілін
сипаттау
Бағалау критерийі  Микробиологиялық зерттеу кезеңдерін сипаттау
және түсіндіреді
 Грамм оң және грамм теріс бактерияларды
зерттейді
 Рекомбинантты дезоксирибонуклеин қышқылы
алу тәсілдерін түсіндіреді
 Ағзаларды клондау тәсілдерін түсіндіреді
 Өсімдіктерді микроклоналды көбейту тәсілін
сипаттайды
Ойлау дағдысы деңгейі Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
1. Биотехнологияда бактериялардың геномы толық анықталғандықтан оларды
зерттеулерде кеңінен қолданылады. Бактерияларды қолдану үшін оларды
микробиологиялық лабораторияларда өсіру қажет. Ол бірнеше кезеңді қамтиды.
А В С
(і) Асептикалық процесс көрсетілген суретті анықтаңыз. [1]
........................................................
2. Төменде бактериялардың сыртқы мембранасының екі түрлі құрылысы берілген



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.