Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік»

БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік»

14 ноя 2024, 17:02
KAZ / Биология kaz
0
0

«Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 3-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік»

«11.3 В Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік » бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 11.2.4.1 Мутациялардың ДНҚ рекомбинациясы
арасындағы байланысын табу
11.2.4.2 Халықаралық «Адам геномы» жобасының
маңызын талқылау
Бағалау критерий Оқушылар:
 Мутациялардың ДНҚ рекомбинациясы арасындағы
байланысын анықтайды
 Адам геномы жобасының маңызын түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
№1.
Нуклеотидтердің тізбегі - ЦЦЦ-ГГТ-АЦЦ-ЦЦЦ-ГГГ берілген және– мутациялық қателік
кеткен ЦЦЦ-ЦЦА-ТГГ-ЦЦЦ-ГГГ.
Мутация түрін анықтаңыз және ДНҚ рекомбинациясымен байланысын анықтаңыз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
[3]
№2. Терминдерді түсіндіріңіз.
(i) Өздігінен (спонтанды) мутациялар ұғымын түсіндіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________[1]
(ii) Индуцирленген мутациялар ұғымын сипаттаңыз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________[1]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.