БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік»
«Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Биология 11-сынып 3-тоқсан
Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген
БЖБ 11-сынып Биология, 3-тоқсан КГБ жауаптар «Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік»
«11.3 В Тұқымқулаушылық пен өзгергіштік » бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 11.2.4.1 Мутациялардың ДНҚ рекомбинациясы
арасындағы байланысын табу
11.2.4.2 Халықаралық «Адам геномы» жобасының
маңызын талқылау
Бағалау критерий Оқушылар:
Мутациялардың ДНҚ рекомбинациясы арасындағы
байланысын анықтайды
Адам геномы жобасының маңызын түсіндіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
№1.
Нуклеотидтердің тізбегі - ЦЦЦ-ГГТ-АЦЦ-ЦЦЦ-ГГГ берілген және– мутациялық қателік
кеткен ЦЦЦ-ЦЦА-ТГГ-ЦЦЦ-ГГГ.
Мутация түрін анықтаңыз және ДНҚ рекомбинациясымен байланысын анықтаңыз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
[3]
№2. Терминдерді түсіндіріңіз.
(i) Өздігінен (спонтанды) мутациялар ұғымын түсіндіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________[1]
(ii) Индуцирленген мутациялар ұғымын сипаттаңыз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________[1]
Cкaчaть документ