Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Өсу және даму» және «тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары»

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Өсу және даму» және «тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары»

14 ноя 2024, 16:46
KAZ / Биология kaz
6
0

«Өсу және даму» және «тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 2-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Өсу және даму» және «тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары»

«Өсу және даму» және «тұқымқуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.2.3.1 Бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін
және олардың практикалық қолданылуын түсіндіру
11.2.4.1 Мутациялардың дезоксирибонуклеинқышқылы
репарациясы, дезоксирибонуклеин қышқылы
рекомбинациясы, дезоксирибонуклеин қышқылы
репликациясы арасындағы байланысын табу
11.2.4.2 Белгілердің тұқымқуалауының нақтылығын
талдауда статистикалық әдістерді қолдану (t-критерий,
c? критерий)
11.2.4.3 - "Адам геномы" жобасының маңызын талқылау
Бағалау критерийі  Бағаналы жасушалардың мамандану үдерісін
және олардың практикалық қолданылуын
түсіндіреді
 Мутациялардың дезоксирибонуклеинқышқылы
репарациясы, дезоксирибонуклеин қышқылы
рекомбинациясы, дезоксирибонуклеин
қышқылы репликациясы арасындағы
байланысын табады
 Белгілердің тұқымқуалауының нақтылығын
талдауда статистикалық әдістерді қолданады (tкритерий, c? критерий)
 "Адам геномы" жобасының маңызын
талқылайды
Ойлау дағдысы деңгейі Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
1. «Бағаналы жасуша» ұғымына анықтама беріңіз. (2 ден кем емес ерекшелігін қамтыңыз)
…………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………….. [2]
Қай салада және қандай мақсатпен қолдынылатын түсіндіріңіз
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
[2]
2. Берілген сызбада ДНҚ репликациясы кезінде кеткен қателіктерді қалпына келтіру процессі
көрсетілген.
(а)(і) үдерісті анықтаңыз.
...................................................................................................................................................[1]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.