Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Биология, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары»

БЖБ Биология, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары»

08 ноя 2024, 22:32
KAZ / Биология kaz
1
0

«Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 9-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 9-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ Биология, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары»

9.3D «Тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары» және 9.3E
«Микробиология және биотехнология» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 9.2.4.2 Моногибридті будандастырудың цитологиялық
негіздерін дәлелдеу және есептер шығару
9.2.4.8 Адамның қан тобының тұқымқуалауын және қан
топтарын анықтау механизмін түсіндіру
9.2.4.7 Жынысты анықтау кезінде хромосомалардың рөлін
түсіндіретін сызба жасау
9.2.4.10 Шежіре сызбасын құру
9.4.3.1 Инсулин өндіру мысалында биотехнологиялық
үдерістің жалпы сызбасын сипаттау
9.4.3.2 Биотехнологияда өндірілетін өнімдерге мысал келтіру
Бағалау критерийлері Білім алушы:
 Моногибридті будандастырудың цитологиялық
негіздерін дәлелдейді және есептейді
 Адамның қан тобының тұқымқуалауын және қан
топтарын анықтау механизмін түсіндіреді
 Шежіре сызбасын сызады
 Жынысты анықтау кезінде хромосомалардың рөлін
түсіндіретін сызба сызады
 Инсулин өндіру мысалында биотехнологиялық
үдерістің жалпы сызбасын түсіндіреді
 Биотехнологияда өндірілетін өнімдерге мысал
келтіреді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Төменде гомозиготалы қара мен ақ тышқандарды будандастыру сызбасы берілген.
Алынған бірінші ұрпақтың бәрі қара түсті және генотипі Bb.
Бірінші ұрпақты өзара будандастырған сызба төменде берілген.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.