Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан КГБ жауаптар «Заттардың тасымалдануы»

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан КГБ жауаптар «Заттардың тасымалдануы»

14 ноя 2024, 16:56
KAZ / Биология kaz
2
0

«Заттардың тасымалдануы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 2-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 2-тоқсан КГБ жауаптар «Заттардың тасымалдануы»

«11.2A Заттардың тасымалдануы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 11.1.3.1 Натрий-калий сорғысы мысалында белсенді
тасымалды түсіндіру
11.1.3.2 Заттар тасымалданудың симпластық, апопластық,
вакуолярлық жолдарының мәнін түсіндіру
11.1.3.3 Түрлі концентрациялы тұз ерітінділеріндегі
жасушалардың су потенциалын зерттеу
Бағалау критерий Оқушылар:
 Натрий калий сорғысы тасымалын біледі
 Заттар тасымалданудың симплaстық, апопластық,
вакуолярлық жолдарды сипаттайды
 Түрлі концентрациялы тұз ерітінділерді жасушалардың
судың потенциалын зерттейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгейлі дағды
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
№1.
1 – Сызбада натрий – калий насосы көрсетілген.
(i) Ішке кіретін калий саны қанша?
___________________________________________________________________________[1]
Сыртқа шығатын натрий саны қанша?
___________________________________________________________________________[1]
(ii) АТФ ролін түсіндіріңіз.
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________[2]
2. 2 – cуретте заттардың тасымалдаудың:симпластық, апопластық және вакуолярлық



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.