Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Биология, 1-тоқсан КГБ жауаптар «Молекулалық биология және биохимия»

БЖБ 11-сынып Биология, 1-тоқсан КГБ жауаптар «Молекулалық биология және биохимия»

14 ноя 2024, 16:53
KAZ / Биология kaz
0
0

«Молекулалық биология және биохимия» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 11-сынып 1-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 11-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 11-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 11-сынып Биология, 1-тоқсан КГБ жауаптар «Молекулалық биология және биохимия»

11.1A «Молекулалық биология және биохимия»
Оқыту
мақсаттары
11.4.1.1 Антиген мен антидененің әрекеттесуін түсіндіру
11.4.1.2 Фермент-субстрат комплексінің түзілу механизмін
түсіндіру
11.4.1.3 Нәруыз биосинтезі үдерісінің кезеңдерін сипаттау
11.4.1.4 Генетикалық кодтың қасиеттерін түсіндіру
Бағалау
критерий
Білім алушылар
 Антиген мен антидененің әрекеттесуін
сипаттайды;
 Фермент -субстрат комплексінің түзілу
механизмін анықтайды;
 Нәруыз биосинтезі үдерісінің кезеңдерін
анықтайды;
 Генетикалық кодтың қасиеттерін
түсіндіреді.
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау
уақыты
15 минут
Тапсырма
1. 1.1- суретте антиген мен антидененің әрекеттесуі келтірілген.
(i)Суретте берілген Х және Y,Z атауын атаңыз
Х___________________________________________________________________
Y___________________________________________________________________
Z___________________________________________________________________
 [3]
(ii) Y әрпімен берілген жағдайды түсіндіріңіз.
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
__________________________________________________________________[2]
2. 2.1 – суретте сахарозаның фермент - субстрат комплексінің реакциясы
көрсетілген.
(i) А әрпімен берілген фермент құрылымына атау беріңіз



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.