Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Биология, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Молекулалық биология»

БЖБ Биология, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Молекулалық биология»

08 ноя 2024, 22:31
KAZ / Биология kaz
1
0

«Молекулалық биология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 9-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 9-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ Биология, 9-сынып 3-тоқсан жауаптар «Молекулалық биология»

9.3В «Молекулалық биология» және 9.3С «Жасушалық цикл» бөлімдері бойынша
жиынтық бағалау
Оқу мақсаттары 9.4.1.2 Дезоксирибонуклеин қышқылының молекуласының
қос шиыршықты құрылымын сипаттау
9.4.1.3 Дезоксирибонуклеин қышқылының құрылымдық
қағидалары негізінде үлгілеу
9.2.2.2 Митоздың кезеңдерін сипаттау
9.2.2.3 Мейоздың кезеңдерін сипаттау
9.2.2.4 Мейоз бен митозды салыстыру
Бағалау критерийлері Білім алушы:
 Дезоксирибонуклеин қышқылының молекуласының
қос шиыршықты құрылымын сипаттайды
 Дезоксирибонуклеин қышқылының құрылымдық
қағидалары негізінде көрсетеді
 Митоздың кезеңдерін түсіндіреді
 Мейоздың кезеңдерін сипаттайды
 Мейоз бен митозды салыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. ДНҚ молекуласының сызбасы берілген.
(а) Нуклеотидтің X, Y және Z
белгіленген бөліктерін атаңыз.
Х ________________________
Y ________________________
Z ________________________
(b) Z пен Q арасындағы байланыс түрін атаңыз.
_________________________________________________________________________
2. Сызбада ДНҚ қос шиыршықты үзіндісі берілген.
(a) 2 тізбектегі бос орындарды азотты негіздерге
үйлесімді және 1 тізбекке сәйкес болатындай етіп
толтырыңыз.
____________________________________________
___ ______________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.