Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Биология, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Молекулалық биология және биохимия»

БЖБ 10-сынып Биология, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Молекулалық биология және биохимия»

12 ноя 2024, 19:53
KAZ / Биология kaz
0
0

«Молекулалық биология және биохимия» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Биология 10-сынып 1-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып оқушыларына "Биология" пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) 10-сыныптың "Биология" пәні бойынша оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың Тапсырмаы мұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған Оқу мақсатына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған Бағалау критерийі мен дескрипторлары бар Тапсырма ұсынылған. Сондайақ, жинақта оқушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар Тапсырма ұсыныс түрінде берілген

БЖБ 10-сынып Биология, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Молекулалық биология және биохимия»

Молекулалық биология және биохимия тарауына жиынтық бағалау
Оқыту мақсаттары 10.4.1.1 Жердегі тіршілік үшін судың іргелі маңызын
түсіндіру
10.4.1.2 Көмірсуларды құрылымы, құрамы және
қызметтері бойынша жіктеу
10.4.1.5 Түрлі жағдайлардың нәруыздар құрылымына
әсерін зерттеу
10.4.1.7 Дезоксирибонуклеин қышқылы репликациясы
10.4.1.8 Рибонуклеин қышқылы типтерінің құрылысы мен
қызметтерін ажырату
10.4.1.9 Рибонуклеин қышқылы және дезоксирибонуклеин
қышқылы молекулаларының құрылысын
салыстыру
Бағалау критерий Білім алушы
 Судың тіршіліктегі маңызын көрсетеді
 Көмірсулардың құрылымы мен құрамы және
қызметтерін сипаттайды
 Нәруыздардың құрылысына температураның әсерін
зерттейді
 ДНҚ репликациясы үдерісін түсіндіреді
 РНҚ типтерін құрылысы мен қызметтері арқылы
ажыратады
 РНҚ мен ДНҚ молекулаларының құрылысын
салыстырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгейлі дағдылар
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. 1-суреттегі судың қасиетіне сипаттама беріңіз.
2. Кестені толтырыңыз. Әр сипаттамаға сай ұяшыққа қате болса « » және дұрыс болса
« » белгілеңіз.
глюкоза жасунық гликоген крахмал
мономер
полимер
суда ерімейді
суда ериді
Құрылымдық
Қор заты
Энергия көзі



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.