Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып География, 2-тоқсан (ҚГБ) жауаптар «Табиғатты пайдалану және геоэкология»

БЖБ 11-сынып География, 2-тоқсан (ҚГБ) жауаптар «Табиғатты пайдалану және геоэкология»

14 ноя 2024, 16:12
KAZ / География kaz
0
0

«Табиғатты пайдалану және геоэкология»  бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«География» 11-сынып 2-тоқсан (қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып білім алушыларына «География» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу үшін мұғалімге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «География» пәні бойынша негізгі орта білім беру деңгейінің 11-сыныптарына арналған «География» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
 
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың  тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген. 

БЖБ 11-сынып География, 2-тоқсан (ҚГБ) жауаптар «Табиғатты пайдалану және геоэкология»

3.2. «Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 11.3.2.1
11.3.2.3
11.3.2.6
Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу
Ластанған қоршаған ортаның адам өміріне тигізетін
әсеріне баға беру
Қоршаған орта сапасын арттыру жөнінде ұсыныстар
әзірлеу (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде)
Бағалау критерийі Білім алушы
 қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін топтастырады.
 ластанған қоршаған ортаның адам өміріне тигізетін әсеріне
баға береді.
 қоршаған орта сапасын арттыру жөнінде ұсыныстар әзірлейді.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін сипаттаңыз.
(a) Берілген суреттерге ластанудың түрін анықтаңыз .
1 сурет 2 сурет
________________________________ ________________________________
(b) Берілген суреттерге ластанудың түрін мысалдар келтіре отырып, сипаттаңыз.
__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
2. Ластанған қоршаған ортаның адам өміріне әсерін анықтаңыз және баға беріңіз.
Денсаулыққа Шаруашылыққ



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.