Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып География, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Табиғатты пайдалану және геоэкология»

БЖБ 10-сынып География, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Табиғатты пайдалану және геоэкология»

12 ноя 2024, 17:06
KAZ / География kaz
3
0

«Табиғатты пайдалану және геоэкология»  бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«География» 10-сынып 1-тоқсан (жаратылыстану-математикалық бағыт)

Әдістемелік ұсыныстар 10-сынып білім алушыларына «География» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу үшін мұғалімге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «География» пәні бойынша негізгі орта білім беру деңгейінің 10-сыныптарына арналған «География» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
 
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың  тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген. 

БЖБ 10-сынып География, 1-тоқсан ЖМБ жауаптар «Табиғатты пайдалану және геоэкология»

«Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Табиғатты пайдалану түрлері. Табиғатты пайдалану түрлерінің
қоршаған ортаға әсерін бағалау. Экологиялық таза ӛндірістерді
жобалау.
Оқу мақсаты 10.3.1.1 Табиғатты пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріп,
түрлерін (шаруашылық тұрғысынан) анықтау,
графикалық түрде ұсыну
10.3.1.3 Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға
тигізетін кері әсерін азайтудың жолдарын
ұсыну(жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде)
10.3.1.6 Экологиялық таза ӛндірістік жобаларды
ұсыну(жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде)
Бағалау критерийі Білім алушы
 Табиғатты пайдаланудың түрлерін сипаттап, графикалық
түрде кӛрсетеді
 Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға
тигізетін кері әсерін азайтудың жолдарын ұсынады
 Экологиялық таза ӛндірістік жобаларды кӛрсетіп,
талдайды
Ойлау деңгейлері Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1.Табиғатты пайдалануға қатысты тапсырмаларды орындаңыз.
а. Табиғатты пайдаланудың түрлерін толықтырыңыз.
b. Еліміздегі 2007-2012 жылдар арасындағы ӛндірілген мұнайды графикалық түрде
кӛретіңіз. (млн тонна жылына)
2007 ж. -55 300
2010 ж -79 700
2012 ж – 79 200
2016 ж – 65 577
c. Табиғатты тиімді пайдаланудың қажеттілігін түсіндіріңіз




Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.