Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ География, 9-сынып 1-тоқсан жауаптар «Географиялық зерттеу әдістері»

БЖБ География, 9-сынып 1-тоқсан жауаптар «Географиялық зерттеу әдістері»

08 ноя 2024, 21:42
KAZ / География kaz
0
0

«Географиялық зерттеу әдістері»  бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«География» 9-сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар 9-сынып білім алушыларына «География» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу үшін мұғалімге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «География» пәні бойынша негізгі орта білім беру деңгейінің 9-сыныптарына арналған «География» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
 
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың  тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген. 

БЖБ География, 9-сынып 1-тоқсан жауаптар «Географиялық зерттеу әдістері»

«Географиялық зерттеу әдістері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Қазақстандық географтардың зерттеулері. География
ғылымының қазіргі заманғы ӛзекті зерттеу
проблемалары
Оқу мақсаты 9.1.1.1 География ғылымының дамуына үлес қосқан
қазақстандықтардың зерттеулері туралы баяндайды
9.1.1.2 География ғылымының қазіргі заманғы ӛзекті
проблемаларын анықтайды
9.1.1.5 Зерттеу нәтижелерін түрлі академиялық формада
ұсынады
Бағалау критерийі Білім алушы
 География ғылымының дамуына үлес қосқан
қазақстандықтардың зерттеулерін анықтайды
 География ғылымының қазіргі заманғы зерттеу
проблемаларын сипаттайды
 Зерттеу нәтижелерін әр түрде ұсынады
Ойлау дағдыларының
деңгейлері
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1.Берілген ақпаратта қай ғалымға сипаттама берілгенін анықтаңыз.
ХVI-ғасырдың ортасы мен ХVII-ғасырдың басында ӛмір сүріп (1530-1605 жылдары), қазақ
халқының тарихында ӛшпес із қалдырған. Ол жазған «Жылнамалар жинағы» атты кітап
орта ғасырдағы қазақ тілінде жазылған тұңғыш географиялық мазмұндағы тарихи
шығарма. Бұл кітапта Шығыс елдеріне, оның шаһарларына шолу жасап, түркі тайпаларына
анықтама береді. Қазақ хандарының ӛмірбаяндарына тоқталады. Ол қазақ жері, оның
қалалары туралы аса құнды тарихи деректер қалдырды.
А. Әл Фараби
В. М. Қашқари
С. М. Бабажанов
D. Қ. Жалаири
2. «Қазіргі заманның география ғылымының мәселелері» тақырыбында эссе жазыңыз. (100-
150 сӛз)
Кіріспе
Негізгі бӛлім
Қорытынды
3.Мәтінді мұқият оқыңыз.
Жібек жолының басы Қытай жеріндегі Хуанхэ ӛзенінің аңғарындағы аймақтан
басталды. Ол Ұлы Қытайдың батыс шетінен ӛтіп, Іле ӛзенімен Ыстықкӛлге жетеді. Жол
осы арада батысқа және солтүстік-батысқа қарай шығу үшін оңтүстік, солтүстік бағыттарға
тармақталады. Оңтүстік бағыт Ферғана, Самарқан, Ирак, Иран, Сирия елдері мен Жерорта
теңізіне шыққан. Ал солтүстік бағыт Оңтүстік Қазақстанда Испиджаб (Сайрам) қаласына
келіп және екі тармаққа бӛлінген. Біреуі Орта Азияға қарай, екіншісі Түркістан арқылы
Сырдарияның тӛменгі ағысымен батыс Қазақстанға шығып, Еуропаға қарай ӛткен. Сауда
қалалары Оңтүстік Қазақстанда – Суяб, Құлан, Тараз, Отырар,Баласағұн,Сайрам,Сауран.



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.