Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып География, 1-тоқсан (ЖМБ) жауаптар «Табиғатты пайдалану және геоэкология»

БЖБ 11-сынып География, 1-тоқсан (ЖМБ) жауаптар «Табиғатты пайдалану және геоэкология»

14 ноя 2024, 15:48
KAZ / География kaz
0
0

«Табиғатты пайдалану және геоэкология»  бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«География» 11-сынып 1-тоқсан 

Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып білім алушыларына «География» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу үшін мұғалімге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «География» пәні бойынша негізгі орта білім беру деңгейінің 11-сыныптарына арналған «География» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
 
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың  тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген. 

БЖБ 11-сынып География, 1-тоқсан (ЖМБ) жауаптар «Табиғатты пайдалану және геоэкология»

«Табиғатты пайдалану және геоэкология» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Табиғатты пайдалануды реттеу. Табиғатты қорғау
шаралары. Табиғатты қорғауда жеке тұлғаның рөлі
Оқу мақсаты 11.3.1.3
11.3.1.4
Табиғатты қорғау шараларының тиімділігіне баға
беру (жергілікті / аймақтық компонентті қосымша
қамту негізінде)
Жеке тұлғаның табиғатты пайдаланудағы рөлін
анықтап, «экологиялық ізін» есептеу
Бағалау критерийі Білім алушы
 Табиғатты қорғау шараларының тиімділігін бағалайды
 Жеке тұлғаның табиғатты пайдаланудағы рөлін
анықтап, «экологиялық ізін» есептейді
Ойлау деңгейлері Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Берілген ақпараттар негізінде талдау жасаңыз:
Облыстар Шығындар
(млрд тенге)
Қатты
ластаушы
заттар
(мың.тонна)
Сұйық және
газды
ластаушы
заттар
(мың.тонна)
Автокөлік
құралдары
(мың.тонна)
Пайдалану
және
залалсызданд
ырау
(мың.тонна)
Пайдаға
асыру
(мың.тонна)
Қорытынды
коэфицент
Қарағанды 17,0 132,7 470,8 385,6 6 472,10 1086,50 2,61
Атырау 25,2 2,3 106,8 140,1 1,4 1,5 1,49
Қостанай 16,6 47,2 56,6 243,6 798,6 297,7 1,43
Ақтөбе 16,4 20,1 101,7 190,7 134,6 104,9 1,32
Оңт.Қазақстан 4,0 11 48,9 545,9 89,3 73,3 1,29
Алматы
қаласы
3,7 6,9 36,6 556,2 878,1 2,6 1,21
Алматы
облысы
1,6 11,8 39,7 559,7 370,9 20,2 1,20
Шығыс
Қазақстан
13,3 28,3 101,2 358,4 1 631,90 1344,60 1,12
Маңғыстау 14,7 4,5 83,9 172,1 7 1,1 1,10
Павлодар 16,3 135,8 474,4 198,2 15 104,90 3718,60 1,00
Ақмола 0.6 35.1 49.6 213.4 500.1 355.3 0.64
Нұр-Сұлтан
қаласы
1,0 12,5 52,7 279,2 1 606,00 117,9 0,60
Солтүстік
Қазақстан
0,8 24,7 47,2 193,2 984,9 4,8 0,59
Батыс
Қазақстан
5,0 3,3 41,4 136,6 40,8 2,6 0,55
Қызылорда 2,4 5,7 25,1 138 40,8 2,6 0,55
Жамбыл 2,2 12,4 25,8 222,8 1052,10 1035,90 0,28
Барлығы 140.8 494,3 1762,4 4533,7 29673,7 8167,1
*ҚР статистка Комитетінің мәліметі бойынша Kursiv Research-тің есептеуімен
Қазақстан Республикасындағы облыстар мен қалалардың ластану бойынша рейтингі




Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.