Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Пайым мен парасат»

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Пайым мен парасат»

13 ноя 2024, 20:28
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
0
0

«Пайым мен парасат» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Қазақ әдебиеті» 11-сынып 2-тоқсан

Әдістемелікұсыныстармұғалімге 11-сыныпоқушыларына«Қазақәдебиеті»пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар 11-сынып«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша ұзақ мерзімді оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақтақырыпбойыншажиынтықбағалаудыңтапсырмаларымұғалімге оқушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.

БЖБ 11-сынып Қазақ әдебиеті, 2-тоқсан ҚГБ жауаптар «Пайым мен парасат»

«Пайым мен парасат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Қ. Аманжолов «Өзім туралы» өлеңі
Оқу мақсаты 11.2.3.1
11.1.2.1
шығармадағы көркемдегіш құралдар мен
айшықтау амалдарының қызметін талдай отырып,
автор стилін анықтау
әдеби шығармадағы көтерілген мәселелерді қазіргі
өмірмен байланыстырып, ұлттық мүдде
тұрғысынан ашу
Бағалау критерийі Білім алушы
 Көркемдегіш құралдар мен айшықтау амалдарының
қызметіне талдау жасайды
 Автор стилін анықтайды
 Шығармадағы көтерілген мәселелерді өмірмен
байланыстырып, ұлттық мүдде тұрғысынан ашады
Ойлау дағдыларының Қолдану
Орындау уақыты 15-20 минут
Тапсырма
1. Үзіндіде қолданған көркемдегіш құралдардың қолданысына талдау жасаңыз.
Өлең үзінді Көркемдегіш
құралдар
Қызметі
Ежелден ерке бұлан Қасым едім,
Бұлқына тасып едім, басып едім.
Жүзім – жаз, көңілім – көктем кең пейілді,
Жақсының жүрегіне ғашық едім.
Сөзім – жыр, лебізім – күй ерке едім,
Өз жерім, өз елімде еркеледім.
Өмірдің алтын сарай аспанына
Қиялым қақты қанат ерте менің.
Автордың стильдік ерекшелігі
2. Қ.Аманжоловтың «Өзім туралы» өлеңінде өзін қалай таныстырады? Ақын бойындағы
ұлттық мінез бен қасиеттерді анықтаңыз. Өлеңнен мысал келтіріңіз.
...Қасыммын, сол баяғы бір қасыммын,
Бақытын ойламаймын құр басымның.
Тымырсық түнек болсаң – дұшпаныңмын,
Ақ көңіл адал болсаң – сырласыңмын...
3. Үзіндіде қандай мәселе көтерілген? Ойыңызды өмірмен байланыстырып, дәлелдер
келтіріп, ойтолғау түрінде жазыңыз.
___________________________________________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.