Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Информатика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Алгоритмдеу және программалау»

БЖБ 10-сынып Информатика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Алгоритмдеу және программалау»

11 ноя 2024, 22:03
KAZ / Информатика kaz
2
0

«Алгоритмдеу және программалау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Информатика» 10-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Информатика» пәні бойынша мұғалімге жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін)  10-сыныптары «Информатика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 
 
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
 

БЖБ 10-сынып Информатика, 2-тоқсан ЖМБ жауаптар «Алгоритмдеу және программалау»

«Алгоритмдеу және программалау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 10.5.1.1 Функциялар мен процедураларды пайдаланып
бағдарламалау тілінде код жазу
10.5.1.2 Жолдарды өңдеу үшін процедуралар мен
функцияларды пайдалану
10.5.1.3 Ақпаратты оқу және жазу үшін файлдарды
пайдалану
10.5.1.4 Практикалық есептерді шешу үшін сұрыптау
алгоритмдерін іске асыру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Функциялар мен процедураларды қолдану
ерекшелігін анықтайды
• Жолдарды өңдейтін функциялар мен
процедураларды қолданады
• Файлдармен жұмыс жасайтын операторларды
ақпаратты оқу және жазу үшін пайдаланады
• Сұрыптау әдісін қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырмалар
1. Max функциясы екі санның максимумын анықтайды. Негізгі программада
max(a,max(b,c)) командасы қызметін анықтаңыз.
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
2. F процедурасы екі санның максимумын анықтайды. Кодта кеткен қателікті анықтаңыз.
void f(int x, int y)
 {
 if (x>y
 return x;
else
 return y;
}
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
3. Жолдармен жұмыс жасайтын келесі функциялардың қызметін сипаттаңыз.
strcat(s1, s2)
___________________________________________________________________________
 strncat (s1, s2, n);
____________________________________________



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.