Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Информатика 7-сынып 3-тоқсан жауаптар «Шешімдерді программалау»

БЖБ Информатика 7-сынып 3-тоқсан жауаптар «Шешімдерді программалау»

31 окт 2024, 21:09
KAZ / Информатика kaz
0
0

«Шешімдерді программалау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

«Информатика» 7-сынып 3-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 7-сынып білім алушыларына «Информатика» пәні бойынша мұғалімге жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) негізгі мектептің (5-9-сыныптары) «Информатика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 
 
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
 

БЖБ Информатика 7-сынып 3-тоқсан жауаптар «Шешімдерді программалау»

«Шешімдерді программалау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 7.1.2.1 «Бағдарламалау жүйесін» және «бағдарламалау
тілдері» ұғымдарын ажырата білу;
7.3.3.1 Деректердің типін жіктеу;
Бағалау критерийі Білім алушы
• Жобаны дайындау кезінде интерфейсін құруға
қойылатын талаптарды орындайды
• Бағдарламалау тілінде алгоритм жазу
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 15 минут
Тапсырма
1. Сөйлемді толықтырыңыз.
Бағдарламалау жүйелері - .....
Бағдарламалау тілдері - .....
2. Айнымалылар берілген. Әрбір айнымалы үшін берілгендер типін анықтаңыз және сызық
арқылы айнымалы мен берілгендер типін жалғаңыз.
Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
«Бағдарламалау жүйесі»
және «бағдарламалау
тілдері» түсінігінің
анықтамасын айтады
1 «бағдарламалау жүйелері»
анықтамасын жазады;
1
«бағдарламалау тілдері» анықтамасын
жазады;
1
Айнымалылар мәнін оның
берілгендер типімен дұрыс
сәйкестігін анықтайды
2 логикалық типті анықтайды; 1
нақты типті анықтайды; 1
символдық типті анықтайды; 1
бүтін типті анықтайды; 1
жолдық типті анықтайды. 1



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.