Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ 10-сынып Алгебра, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тригонометриялық функциялар»

БЖБ 10-сынып Алгебра, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тригонометриялық функциялар»

11 ноя 2024, 21:30
KAZ / Алгебра геометрия kaz
0
0

«Тригонометриялық функциялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Алгебра 10-сынып 1-тоқсан (қоғамдық-гуманитарлық бағыт)

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 10-сынып білім алушыларына «Алгебра және анализ бастамалары» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету
деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныста бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Әдістемелік ұсыныс мұғалімдерге, мектеп әкімшілігіне, білім беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

БЖБ 10-сынып Алгебра, 1-тоқсан ҚГБ жауаптар «Тригонометриялық функциялар»

«Тригонометриялық функциялар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері
мен графиктері
Арксинус, арккосинус, арктангенс, арккотангенс
Оқу мақсаты 10.1.3.1 Тригонометриялық функциялар
 анықтамаларын, қасиеттерін білу және
 олардың графиктерін сала білу
10.1.3.2 Тригонометриялық функциялардың
графиктерін түрлендірулер көмегімен сала білу
10.1.3.3 Арксинус, арккосинус, арктангенс,
арккотангенс анықтамаларын білу және
олардың мәндерін таба білу
10.1.3.4 Құрамында кері тригонометриялық
функциялары бар өрнектердің мәнін табу
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Тригонометриялық функцияның қасиеттерін
қолданады
 Қарапайым түрлендірулер көмегімен
тригонометриялық функцияның графигін салады
 Кері тригонометриялық функция мәндерін
есептейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 25 минут
Тапсырма
1. Төмендегі суретте [0; 2𝜋] аралығында 𝑦 = sin 𝑥 функциясының графигі
кескінделген.
a) P нүктесінің координаталарын жазыңыз
b) Q нүктесінің координаталарын жазыңыз
2.
a) 𝑦 = 4 cos 𝑥 − 3 функциясының амплитудасын табыңыз.
b) 𝑦 = 4 cos 𝑥 − 3 функциясының периодын табыңыз.
c) Төменде берілген координаталық жазықтыққа 0
0 ≤ 𝑥 ≤ 3600
аралығында
𝑦 = 4 cos 𝑥 − 3 функцияның графигін салыңыз



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.