Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10 сынып Қазақ әдебиеті 1-тоқсан ҚГБ жауаптар

ТЖБ 10 сынып Қазақ әдебиеті 1-тоқсан ҚГБ жауаптар

11 ноя 2024, 15:55
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
1
0

«Қазақ әдебиеті» 10 сынып 1-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математикалық бағыт)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы 10 сынып

Көп таңдауы бар сұрақтар
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудыңқұрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім -түсіну және жауап беру, екінші бөлім -анализ және интерпретация, үшіншісі-бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.

ТЖБ 10 сынып Қазақ әдебиеті 1-тоқсан ҚГБ жауаптар

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 1-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1-БӨЛІМ
1. Үзінділер композициялық құрылымының қай кезеңіне жатады? Сәйкестендіріңіз.
1. Елсіз шөлге тап болуы. Өлдім -
талдым дегенде мөлдір бұлаққа
кездесуі.
А) оқиғаның басталуы 1.
2.
3.
4.
5.
2. Филипп патша қайтыс болған соң
Ескендірдің таққа отыруы. Әскер жиып
көрші елдерді жаулауы.
В) оқиғаның байланысуы
3. Алған сыйдың қу сүйек екенін біліп
ашуға булығу. Аристотельдің ақылы.
Таразыға түскен қу сүйек.
С) оқиғаның шиеленісуі
4. Алтын қорған. «Бұл – Құдайға
бастайтын қақпа» деп ашпай қоюы.
Қақпаның ар жағынан алған сый.
D) оқиғаның шарықтау
шегі
5. Хакім Аристотельдің жауабы: Жеміт
көз жер жүзіне тоймаса да,
Өлсе тояр көзіне құм құйылғанда.
Е) оқиғаның шешімі
[1]
2. «Сегіз аяқ» өлеңінің қай жолдарында мәселе ұлттық мүдде тұрғысынан тұжырымдалған?
А) Еңбек қылсаң ерінбей -
Тояды қарның тіленбей.
В) Біріңді, қазақ, бірің дос
Көрмесең, істің бәрі бос
С) Баяғы жартас - бір жартас,
Қаңқ етер, түкті байқамас.
Д) Моласындай бақсының
Жалғыз қалдым – тап шыным!
[1]
3. «- Талпынған талаппенен мен де бір ер,
Көп жүрдім, кездей келді көрмеген жер.
Ең болмаса, халқыма көрсетейін,
Сый қылып, белгі болар бір нәрсе бер», - деген өлең жолдары қай кейіпкерге тиесілі?
А) Күзетші
В) Аристотель
С) Ескендір
Д) Автор
[1]
4. Өлең жолдарындағы асты сызылған тармақтарда қоғамдағы қандай мәселе көтерілген?
Сабырсыз, арсыз, еріншек,
Көрсеқызар жалмауыз,
Сорлы қазақ сол үшін
Алты бақан, алауыз.
Өзін-өзі күндейді,
Жақынын жалған міндейді,
А) көрінгенге көзін сүзіп, тамақ асырайтындар туралы
В) ел билеген зорлықшыл жуандардың әрекеті туралы 



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.