Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » ТЖБ 10 сынып Қазақ әдебиеті 2-тоқсан ЖМБ жауаптар

ТЖБ 10 сынып Қазақ әдебиеті 2-тоқсан ЖМБ жауаптар

11 ноя 2024, 15:31
KAZ / Қазақ тілі және әдебиет
2
0

«Қазақ әдебиеті» 10 сынып 2-тоқсандық жиынтық бағалау

(жаратылыстану-математикалық бағыт)

Тоқсандық жиынтық бағалау оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының мазмұнына сәйкес, оқушылардың тоқсан барысында меңгерген білім, білік және дағдыларды анықтауға бағытталған. Тоқсандық жиынтық бағалау оқу жоспарындағы тоқсан ішінде меңгеруге тиісті оқу мақсаттарына жету деңгейін тексереді.

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша (Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) негізгі орта білім беру бағдарламасы 10 сынып

Көп таңдауы бар сұрақтар
Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар
Толық жауапты қажет ететін сұрақтар
Жиынтық бағалаудыңқұрылымы
Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен тұрады: бірінші бөлім -түсіну және жауап беру, екінші бөлім -анализ және интерпретация, үшіншісі-бағалау және салыстыруды тексеруге арналған.

ТЖБ 10 сынып Қазақ әдебиеті 2-тоқсан ЖМБ жауаптар

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 2-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары
1-БӨЛІМ
1) Қаныштың азан шақырып қойған есімі қандай?
А) Ғабдулғазиз
В) Ғабдулғани
С) Қаныш
D) Кенжетай
[1]
2. Қаныш Сәтбаевтың Семейде семинарияда оқып, білімін шыңдаған кезеңі қай бөлімде
қарастырылады?
А) «Алғашқы сапарда»
В) «Биге шықты дөңгелеп»
С) «Қанат ұшқанда қатаяды»
D) «Судья және профессор»
[1]
3. Оқуын ары қарай тереңдетіп, ағылшын тілін үйренуге талпынған Қаныштың арманы
орындалмай елге қайтуына не себеп болды?
А) Ақпан төңкерісінің дүмпуі
В) Оқуын жалғастыратын арнайы мамандардың табылмағаны
С) Ата-анасының өтініші
D) Денсаулығының сыр беріп, шұғыл емдеу қажеттігі
[1]
4. Қаныштың отбасына қатысты кейіпкерлерді көрсетіңіз.
А) Нұрым, Шорман, Садуақас, Нұрғали
В) Әлима, Имантай, Бөкеш, Шәрипа
С) Имантай, Жүсіпбек, Ғазиз, Қайнекей
D) Әбікей, Таисия, Фатима, Жақып
[1]
5. М.Сәрсекенің «Қаныш Сәтбаев» роман-эссесінің негізгі идеялық мақсаты қандай?
А) Хаттар мен естеліктер, ұлы ғалымның өмірінің бел-белестерін бүкпесіз ашып,
ұлағатты ғұмыр жолын ұлықтау
Ә) Ғалымның құпияда келген өмірін сипаттау, ақтап алу
В) Қаныш Сәтбаевтің өмір жолын зерттей отырып, шетелдіктерге таныстыру
D) Ұмытылып қалған тұлғаның бейнесін ашу, тарихи оқиғаларды зерттеу, қазақтың кен
орындарының ашылу тарихын баяндау
[1]



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.