Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Дүниежүзі тарихы 6 сынып 3-тоқсан жауаптары «Сауда, қолөнер және әлемді игеру»

БЖБ Дүниежүзі тарихы 6 сынып 3-тоқсан жауаптары «Сауда, қолөнер және әлемді игеру»

30 окт 2024, 21:42
KAZ / Дүниежүзі тарихы kaz
2
0

«Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлім бойынша жиынтық бағалау

«Дүниежүзі тарихы» 6-сынып 3-тоқсан

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 6-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген

БЖБ Дүниежүзі тарихы 6 сынып 3-тоқсан жауаптары «Сауда, қолөнер және әлемді игеру»

«Сауда, қолөнер және әлемді игеру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Қытайлықтар мен еуропалықтардың теңіз саяхаттарының
айырмашылығы неде?
Ұлы географиялық ашулар әлемді қалай өзгертті?
Оқу мақсаты 6.3.2.7 «Отаршылдық саясат» ұғымын түсіндіру (Испания
және Португалияның жаулап алуының мысалында)
6.2.4.3 Картада XV-XVI ғғ. саяхатшылардың негізгі бағытбағдарларын белгілей отырып, Ұлы географиялық
жаңалықтардың адамдардың әлем туралы түсінігіне
ықпалын анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы
 «Отаршылдық саясат» ұғымын сипаттайды
 Картада саяхатшылардың негізгі бағыт-бағдарларын
белгілей отырып, Ұлы географиялық жаңалықтардың
адамдардың әлем туралы түсінігіне ықпалын
сипаттайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 минут
Тапсырма
1. Кестеде еуропалық және қытайлық экспедициялардың мақсаттары мен жергілікті
халықтың өміріне тигізген әсерін анықтаңыз.
Сұрақтар Қытай саяхатшылары Еуропа саяхатшылары
Ұйымдастырылған
экспедициялардың
мақсаттары
Жергілікті халықтың
өміріне тигізген әсері
2.Ұлы географиялық ашулардың әлем үшін әкелген оң және теріс әсерлерін анықтаңыз.
Оң әсері Теріс әсері
3. Кескін картада Христофор Колумб, Фернандо Магелан атты саяхатшылардың бағыттарын
белгілеңіз




Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.