Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 4-тоқсан жауаптары «Саяхат»

БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 4-тоқсан жауаптары «Саяхат»

21 окт 2024, 22:33
KAZ / 2 сынып
1
0

«Саяхат» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Қазақ тілі»  2-сынып 4-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 4-тоқсан жауаптары

«Саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
БөлімшеОқылым
Жазылым
Оқу мақсаты2.2.1.1*Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?)
мәтінтүрлерін(әңгімелеу,сипаттау,пайымдау)
және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім,
соңы) анықтау
2.3.1.1 Мұғалім көмегімен жеке сурет, сюжетті суреттер
арқылышағынсипаттау/әңгімелеумәтіндерін
құрап жазу
Бағалау критерийіБілім алушы
Сұраққоюарқылымәтінніңтүрін,құрылымын
анықтайды
Сурет бойынша мәтін құрастырып жазады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты25минут
Тапсырма
1. Берілген мәтіндерді түсініп оқы.
1-мәтін2-мәтін
Әр мәтінге сұрақ қоя отырып, түрін анықта. Кестені толтыр.
43
Тоқылдақорманқұсы.Ол
ағаш қабығының астындағы зиянды
жәндіктердітеріпжейді.
Тоқылдақты«орманемшісі»деп
бекерайтпаған.Себебі,тоқылдақ
ормандықұрттардан,ұсақ
жәндіктерден тазартады.
Тоқылдақ – пайдалы құс.
Орманішінен«тоқ-тоқ»еткен
дыбысестідім.Жан-жағыматаңдана
қарадым.Ағашбасынаншұбарала
тоқылдақты көрдім.
Тоқылдақ ағаш бойымен өрмелеп,
тоқылдатып жүр екен.Ол тұмсығымен
ағашқабығыныңастындағызиянды
жәндіктерді суырып алады.
Бұл менің тоқылдақты алғаш рет
көруім еді. Оған қызыға қарап қалдым.
МәтінСұрағыМәтіннің түрі
1-мәтін
2-мәтін


Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.