Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 2-тоқсан жауаптары «Менің туған өлкем»

БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 2-тоқсан жауаптары «Менің туған өлкем»

21 окт 2024, 22:17
KAZ / 2 сынып
5
0

«Менің туған өлкем» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Қазақ тілі»  2-сынып 2-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 2-тоқсан жауаптары

«Менің туған өлкем» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
БөлімшеОқылым
Жазылым
Оқу мақсаты2.2.1.1*Сұрақ қою арқылы (не істеді? қандай? неліктен?)
мәтінтүрлерін(әңгімелеу/сипаттау/пайымдау)
және құрылымдық бөліктерін (басы, негізгі бөлім,
соңы) анықтау
2.3.7.1 Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс
белгілерін (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі) қою
Бағалау критерийіБілім алушы
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін ажыратады
Сұрақ қою арқылы мәтіннің түрін анықтайды
Сөйлемтүрлерінажыратады,тиістітыныс
белгілерді қояды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты20 минут
Тапсырма
1. Мәтіннің бөліктерін түсініп оқы.
Мәтіннің басын, ортасын және соңғы бөліктерін анықтап, дөңгелектің ішіне ретін көрсетіп
жаз (1, 2, 3).
2)Мәтінге сәйкес сұрақты белгіле (). Мәтіннің түрін анықтап жаз.
Бұл_____________________________________________мәтіні.
19
Жаз соңында Қанат пен атасы алмадан мол өнім алды.
Алма ағашы жайқалыпөсе бастады. Бірақ алма ағашында зиянды
құрттар пайда болды. Қанат пен атасы зиянды жәндіктермен күресуге
кірісті. Олар құрттарға қарсы дәрі қолданды.
Қанаттың атасы - бағбан. Ол баққа алма ағашының көшетін
отырғызды. Қанат атасына көмектесті.
Қандай?Не істеді?Неліктен?


Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.