Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » KAZ » БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 1-тоқсан жауаптары «Менің отбасым және достарым»

БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 1-тоқсан жауаптары «Менің отбасым және достарым»

21 окт 2024, 22:14
KAZ / 2 сынып
6
0

«Менің отбасым және достарым» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 

«Қазақ тілі»  2-сынып 1-тоқсан

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 2-сынып білім алушыларына «Қазақ тілі» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) бастауыш сыныптың (1-4-сыныптары) «Қазақ тілі» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Әдістемелік ұсыныстарда бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген. Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификация мен балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.

БЖБ Қазақ тілі 2-сынып 1-тоқсан жауаптары

«Менің отбасым және достарым» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері
Оқылым
Жазылым
Оқу мақсаты2.2.3.1 Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыру және жауап беру
2.4.1.2«у», «и, й» әріптерінің емлесін сақтап жазу
Бағалау критерийіБілім алушы
Мәтінге қатысты сұрақ қояды және жауап береді
«у» дыбысының дауысты және дауыссыз түрлерін
ажыратады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты20 минут
Тапсырма
1.Мәтінді оқы.
1)Сұрақтарға қысқаша жауап жаз.
Досының аты кім?__________________________________________________
Досы қазір қайда тұрады?____________________________________________
2)Мәтіннің мазмұны бойынша 1 сұрақ құрастыр және оған толық жауап жаз.
___________________________________________________________________
2.Мәтіннен«у» дыбысы бар сөздерді теріп жаз. Дауысты «у» дыбысының астын бір,
дауыссыз «у» дыбысының астын екі рет сыз.
___________________________________________________________
___________________________________________________________
7
Біз Гауһар екеуміз көрші тұрдық. Кішкентай кезімізден бірге ойнадық. Бірінші
сыныпқа да бірге бардық.
Қазір ол отбасымен шетелге көшіп кетті. Маған өзінің әдемі қуыршағын сыйлап
кетті. Осы ойыншықты қолыма алған сайын досым есіме түседі.
Мен оны туған күнімен құттықтап, телефон соқтым. Ол қуанып қалды. Мен оны
қатты сағындым.


Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.