Мектеп психологы деген кім ? Мектептегі психологиялық қызметтің мəселелері, бағыттары мен ұстанымдары қандай? Болашақ маман – 2,3-курстың студенттерімен бірге төмендегіше пікірлерге тоқталдық: МЕКТЕП ПСИХОЛОГЫ – бұл: ● «үйретуші, оқытушы» емес, баланың өз-өзін танып-білуге көмектесуші Адам; ● бала жанын ұғатын, жанашыр, үл
Мектеп психологы деген кім ? Мектептегі психологиялық қызметтің мəселелері, бағыттары мен ұстанымдары қандай? Болашақ маман – 2,3-курстың студенттерімен бірге төмендегіше пікірлерге тоқталдық: МЕКТЕП ПСИХОЛОГЫ – бұл: ● «үйретуші, оқытушы» емес, баланың өз-өзін танып-білуге көмектесуші Адам; ● бала жанын ұғатын, жанашыр, үлгі-өнеге болар Тұлға; ● баланың қабілетін ашып, дамытуға мұрындық болатын Адам; ● баланың болашағына сеніп, мүмкіндігін арттыру жолын білетін Адам; ● мақсатқа жету құпиясын ашуға көмектесетін Адам; ● баланы өз-өзіне сенімін күшейтіп, алға ұмтылдыратын Адам; ● өзінің білетінімен бөлісетін əріптес; ● сезімтал, төзімді, байыпты, тыңдай білетін психолог; ● үнемі өз білімін толықтыру үстіндегі маман; ● «біз» жəне «мен жəне мен» жағдаятын тудырып, жағымды ахуал орнататын іскер Адам;. ● мұғалімдердің мұғалімі; ● балаларға, олардың ата-аналарына дос, жолдас. Ақыл айтып емес, мəселені бірлесіп шешуге көмектесетін қызықты адам. ● бұл емші-дəрігер секілді, бірақ денені емес, бала жанын емдеуші адам; ● баланың тығырықтан өздігінен жол тауып шығуына мүмкіндіктің барын сездіретін адам. ● барлық баланы сол сəтте қандай, солай қабылдай отырып, жаман-жақсы деп баға қоймай, оны түзетем демей, бар көмегін беретін адам; Бұл пікірлердің қаншалықты дұрыс екендігін біз арнаулы əдебиеттерді оқып, зерделеп білетін боламыз. «ХХІ ғасыр бала психологиясының ғасыры болады» деп, Э Кей бекер айтпаған болса керек! Іске сəт, жас маман!