Кoркем енбек Раупова Н.А.
Кoркем енбек Раупова Н.А.
Кoркем енбек Раупова Н.А.
rao.kz – ваш источник электронных учебников для 2 класса по "Художественный труд". Удобные форматы, PDF и EPUB, разработанные издательством "Атамура" в 2017 году. Электронные учебники, включая создание пометок в тексте, доступны на разных устройствах, разработанные Раупова Н.А., Тулебиев А.Т., Дашкевич Е.В.. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и тяжелых рюкзаках. Удобно читайте на компьютерах, планшетах и смартфонах под управлением Android и iOS. Дарите детям интерактивное и удобное обучение с rao.kz.
МАЗМУНЫ
I ТОКСАН
ОЗIМ ТУРАЛЫ
Алгы сoз ................................................ 3
Бiрiншi сыныпта адамнын бет алпетi туралы не бiлдiн? ................................................ 6
Тус жане сызык аркылы кoнiл куйдi кoрсетемiз ................................................ 8
Кoнiл куйi артурлi портрет саламыз ................................................ 12
Портреттi артурлi тасiлдермен жасаймыз ................................................ 16
Алуан турлi кагаздар ................................................ 18
Фотосуреттерге альбом жасаймыз ................................................ 20
Таныстыру, талдау жане багалау ................................................ 22
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................ 23
МЕНIН ОТБАСЫМ ЖАНЕ ДОСТАРЫМ
Жакындарыммен oткiзетiн мерекелер. Казак дастарканы ................................................ 26
Композициядагы кoрiнiс ................................................ 28
Натюрморт жасаймыз ................................................ 30
Салфеткага кагаздан сакина жасаймыз ................................................ 32
Таныстыру, талдау жане багалау ................................................ 34
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................ 35
II ТОКСАН
МЕНIН МЕКТЕБIМ
Мектептi безендiремiз ................................................ 38
Плакат жасаймыз ................................................ 40
Матрицалармен танба жасап уйренемiз ................................................ 42
Дизайн oнерi ................................................ 44
Корап жасап, оны ашекейлеймiз ................................................ 46
Таныстыру, талдау жане багалау ................................................ 48
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................ 49
МЕНIН ТУГАН ОЛКЕМ
Туган oлке табигатындагы жылы жане суык тустер ................................................ 52
Ренк атаулары ................................................ 54
Бiр тустiн жылы жане суык ренктерi ................................................ 56
Туган oлке табигатын бейнелеймiз ................................................ 58
Мозаика oнерiмен танысамыз ................................................ 60
«Апорт алмасы» мозаикасын жасаймыз ................................................ 62
Таныстыру, талдау жане багалау ................................................ 64
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................ 65
III ТОКСАН
ДЕНI САУДЫН ЖАНЫ САУ
Таза ауадагы ойын турлерi ................................................ 68
Графика oнерiмен танысамыз ................................................ 70
Сулба дегенiмiз не? ................................................ 72
Сулба жасау жолдары ................................................ 74
Таныстыру, талдау жане багалау ................................................ 76
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................ 77
САЛТ-ДАСТуР ЖАНЕ АУЫЗ АДЕБИЕТI
Сандiк-колданбалы oнер ................................................ 80
Казак халкынын колoнерi ................................................ 82
Ою-oрнек курастырамыз ................................................ 84
Папье-машеден ашекейлi тарелке жасаймыз ................................................ 88
Таныстыру, талдау жане багалау ................................................ 90
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................ 91
IV ТОКСАН
КОРШАГАН ОРТА
Жануарлардын алатын орны ................................................ 94
Жануарларды бейнелеймiз ................................................ 98
Монотипия жасаймыз ................................................ 100
Кустарга жемсалгыш жасаймыз ................................................ 102
Таныстыру, талдау жане багалау ................................................ 104
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................ 105
САЯХАТ
Суасты алемiне саяхат ................................................ 108
Тенiз тубiн мекендеушiлердi бейнелеймiз ................................................ 110
Суретке кагаз oлшемi мен пiшiмдi тандаймыз ................................................ 112
«Суасты алемiне саяхат» топтык композициясын жасаймыз ................................................ 114
Салпыншак ойыншык жасаймыз ................................................ 116
Таныстыру, талдау жане багалау ................................................ 118
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................ 119
Терминдер сoздiгi ................................................ 120
Интернет-ресурстар ................................................ 122
Педагогическая платформа для учителей
- Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ
Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.