Тест Педагогика және Психология жауабымен

Поделитесь с данным материалом

Опубликовал(а): Moderators, 16.03.2019
Категория: Педагогам, 820, 0

1.Стронгтың айтуынша: «Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға - ..............»
    мұғалім
 2.Мұғалімнің сенімі оның .................., шешім қабылдауын және іс-әрекетін нығайтады.Көзқарасын
3. «Үштік модель» зияткерлік теориясының авторы:
Роберт Стернберг
4.Бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға , бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім - ..................................................?
Сыни тұрғыдан бағалау;          
5.Александр зерттеген диалог үлгілерінің ішіндегі артығын анықта: бағалау
6.Білім  берудің  мұғалімді  селқос  тыңдағанда  емес, вербальды  құралдарды  қолдану  нәтижесінде, яғни  сөйлесу, талдау  және  дәлелдеу  барысында  жүзеге  асатынын  көрсеткен   Барнс (1971)
7. Джон  Дьюи  мен  Дональд  Шонның  жұмыстарынан  шыққан ұғым:   «Рефлективтік  практик»
8.Үнемі  қайталап  отыру  арқылы  фактілерді, ойларды  және  күнделікті  іс-әрекеттерді  жаттау  диалогтің  қай  үлгісіне  жатады? механикалық  есте  сақтау
9.Одан  арғы  білім  алу  туралы  шешімді  қабылдау  мақсатымен  оқытудың  нәтижелерін  жүйелі  түрде  жиынтықтауға  бағытталған  қызметті  белгілеу  үшін  қолданылатын  термин: бағалау
10.Маслоу  мен  Роджерс  оқытудағы  қандай  тәсілдің  негізін  қалаушылар?  гуманистік
11.Ішкі  когнитивтік құрылымдағы өзгерістерді зерттеген зерттеуші? Джин Пиагет
12.Кохлберг  өнегелі  даму теориясында неше кезеңді бөліп көрсетті?  3

#ТестПедагогикажәнеПсихологияжауабымен #Тест #Педагогика #Психология #ПедагогикажәнеПсихология #МаслоуменРоджерс 1.Стронгтың айтуынша: «Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға - ..............»
    мұғалім
 2.Мұғалімнің сенімі оның .................., шешім қабылдауын және іс-әрекетін нығайтады.Көзқарасын
3. «Үштік модель» зияткерлік теориясының авторы:
Роберт Стернберг
4.Бақылаудың, тәжірибенің, ойлау мен талқылаудың нәтижесінде алынған ақпаратты ойлауға , бағалауға, талдауға және синтездеуге бағытталған пәндік шешім - ..................................................?
Сыни тұрғыдан бағалау;          
5.Александр зерттеген диалог үлгілерінің ішіндегі артығын анықта: бағалау
6.Білім  берудің  мұғалімді  селқос  тыңдағанда  емес, вербальды  құралдарды  қолдану  нәтижесінде, яғни  сөйлесу, талдау  және  дәлелдеу  барысында  жүзеге  асатынын  көрсеткен   Барнс (1971)
7. Джон  Дьюи  мен  Дональд  Шонның  жұмыстарынан  шыққан ұғым:   «Рефлективтік  практик»
8.Үнемі  қайталап  отыру  арқылы  фактілерді, ойларды  және  күнделікті  іс-әрекеттерді  жаттау  диалогтің  қай  үлгісіне  жатады? механикалық  есте  сақтау
9.Одан  арғы  білім  алу  туралы  шешімді  қабылдау  мақсатымен  оқытудың  нәтижелерін  жүйелі  түрде  жиынтықтауға  бағытталған  қызметті  белгілеу  үшін  қолданылатын  термин: бағалау
10.Маслоу  мен  Роджерс  оқытудағы  қандай  тәсілдің  негізін  қалаушылар?  гуманистік
11.Ішкі  когнитивтік құрылымдағы өзгерістерді зерттеген зерттеуші? Джин Пиагет
12.Кохлберг  өнегелі  даму теориясында неше кезеңді бөліп көрсетті?  3
13.Латын тілінен аударғанда «жақын отыру» деген мағынасын білдіретін термин?бағалау
14. Аткинсон мен Шифрин  қысқа мерзімді  есте сақтау адамның жадында негізгі орын   қанша сөз пайдаланылады?   6000 сөз
16.Шулманның  «көмекшілері»:қол
17.«Мен»тұжырымдамасындағы бір үйлесімдік:
әлеуметтік
18.1-апта,  күндегі Дипактың қасиеті:ұстанымы
19.ЖАДА кімнің  зерттеуі? Выготский
20.Мұғалімнің үшін маңыздысы: зерттеу жүргізсе
21.Когнитивті даму дегеніміз не?
Баланың оқу және проблеманы шешу қабілеті
22.Гуманистік тәсілдің негізін қалаушылар?
Маслоу мен Роджерс
23. «Бағалау» термині нені білдіреді? жақын отыру
24. 1960 жылы когнитивті психологияда басымдыққа ие болған   «Ойлауды дамыту» теориясының авторы кім?
Жан Пиаже
25.  «Білім алуды үйретудің» қозғаушы күші .... болып табылады. метатану
26. Формативтік және жиынтық бағалау қай жылдан бастап белгіленді? 1960ж
27.  Интерпретацияны кейде басқаша қалай атайды?
логикалық қорытынды
28.  Метатану дегеніміз не? Саналы білім алу
29. Сыныпта талқылаудағы дәлелдің үш түрін анықтады?
Мерсер
30. Оқушылардың алған ақпаратты сақтауының 50%  ... байқалады.  Талқылауда      


Уважаемые коллеги! Если у Вас есть материалы или Вы хотели бы поделиться накопленным опытом, Смело добавляйте к нам Свои разработки.

Полный текст материала смотрите в скачиваемом файле.
Внимание!!! У вас нет доступа к скачиванию файлов

Присоединяйтесь к нам в Facebook, ВКонтакте, YouTube и RSS чтобы быть в курсе последних новостей.

Вход на сайт



Войти с помощью социальных сетей

Вконтакте @ Mail.ru Яндекс

RAO.kz

Казахстанский педагогический портал




© 2017 - 2019 год