Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 2класс » Кoркем енбек Раупова Н.А.

Кoркем енбек Раупова Н.А.

05 сен 2023, 11:07
2класс
5
0
Кoркем енбек Раупова Н.А.

rao.kz – ваш источник электронных учебников для 2 класса по "Художественный труд". Удобные форматы, PDF и EPUB, разработанные издательством "Атамура" в 2017 году. Электронные учебники, включая создание пометок в тексте, доступны на разных устройствах, разработанные Раупова Н.А., Тулебиев А.Т., Дашкевич Е.В.. С rao.kz экономьте на печатных учебниках и тяжелых рюкзаках. Удобно читайте на компьютерах, планшетах и смартфонах под управлением Android и iOS. Дарите детям интерактивное и удобное обучение с rao.kz.


МАЗМУНЫ

I ТОКСАН

ОЗIМ ТУРАЛЫ

Алгы сoз  ................................................ 3 

Бiрiншi сыныпта адамнын бет алпетi туралы не бiлдiн?  ................................................ 6 

Тус жане сызык аркылы кoнiл куйдi кoрсетемiз  ................................................ 8

Кoнiл куйi артурлi портрет саламыз  ................................................ 12 

Портреттi артурлi тасiлдермен жасаймыз  ................................................ 16

Алуан турлi кагаздар  ................................................ 18

Фотосуреттерге альбом жасаймыз  ................................................ 20

Таныстыру, талдау жане багалау  ................................................ 22

Бiлiм мен бiлiк коржыны  ................................................ 23

МЕНIН ОТБАСЫМ ЖАНЕ ДОСТАРЫМ

Жакындарыммен oткiзетiн мерекелер. Казак дастарканы  ................................................ 26 

Композициядагы кoрiнiс  ................................................ 28

Натюрморт жасаймыз  ................................................ 30

Салфеткага кагаздан сакина жасаймыз  ................................................ 32 

Таныстыру, талдау жане багалау  ................................................ 34

Бiлiм мен бiлiк коржыны  ................................................ 35

II ТОКСАН

МЕНIН МЕКТЕБIМ

Мектептi безендiремiз  ................................................ 38 

Плакат жасаймыз  ................................................ 40 

Матрицалармен танба жасап уйренемiз  ................................................ 42

Дизайн oнерi  ................................................ 44 

Корап жасап, оны ашекейлеймiз  ................................................ 46 

Таныстыру, талдау жане багалау ................................................  48 

Бiлiм мен бiлiк коржыны  ................................................ 49 

МЕНIН ТУГАН ОЛКЕМ

Туган oлке табигатындагы жылы жане суык тустер  ................................................ 52

Ренк атаулары  ................................................ 54

Бiр тустiн жылы жане суык ренктерi  ................................................ 56

Туган oлке табигатын бейнелеймiз  ................................................ 58

Мозаика oнерiмен танысамыз  ................................................ 60

«Апорт алмасы» мозаикасын жасаймыз  ................................................ 62 

Таныстыру, талдау жане багалау  ................................................ 64

Бiлiм мен бiлiк коржыны  ................................................ 65

III ТОКСАН

ДЕНI САУДЫН ЖАНЫ САУ

Таза ауадагы ойын турлерi  ................................................ 68

Графика oнерiмен танысамыз  ................................................ 70

Сулба дегенiмiз не? ................................................  72 

Сулба жасау жолдары  ................................................ 74 

Таныстыру, талдау жане багалау  ................................................ 76

Бiлiм мен бiлiк коржыны  ................................................ 77

САЛТ-ДАСТуР ЖАНЕ АУЫЗ АДЕБИЕТI

Сандiк-колданбалы oнер  ................................................ 80 

Казак халкынын колoнерi  ................................................ 82

Ою-oрнек курастырамыз  ................................................ 84

Папье-машеден ашекейлi тарелке жасаймыз  ................................................ 88

Таныстыру, талдау жане багалау  ................................................ 90

Бiлiм мен бiлiк коржыны  ................................................ 91

IV ТОКСАН

КОРШАГАН ОРТА

Жануарлардын алатын орны  ................................................ 94

Жануарларды бейнелеймiз  ................................................ 98

Монотипия жасаймыз  ................................................ 100

Кустарга жемсалгыш жасаймыз  ................................................ 102

Таныстыру, талдау жане багалау  ................................................ 104

Бiлiм мен бiлiк коржыны  ................................................ 105 

САЯХАТ

Суасты алемiне саяхат  ................................................ 108

Тенiз тубiн мекендеушiлердi бейнелеймiз  ................................................ 110

Суретке кагаз oлшемi мен пiшiмдi тандаймыз  ................................................ 112

«Суасты алемiне саяхат» топтык композициясын жасаймыз  ................................................ 114

Салпыншак ойыншык жасаймыз  ................................................ 116

Таныстыру, талдау жане багалау  ................................................ 118

Бiлiм мен бiлiк коржыны  ................................................ 119

Терминдер сoздiгi  ................................................ 120

Интернет-ресурстар  ................................................ 122



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.