Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 3класс » Кoркем енбек Раупова Н.А.

Кoркем енбек Раупова Н.А.

10 июл 2023, 22:46
3класс
2
0
Кoркем енбек Раупова Н.А.

На сайте rao.kz вы найдете электронные учебники по предмету "Художественный труд" для учеников для третьего класса, выпущенные издательством "Атамура" в 2018 году на Казахский. Автором учебника является Раупова Н.А., Тулебиев А.Т., Дашкевич Е.В. У нас вы можете "разгрузить" портфель вашего ученика от лишнего веса книг и тетрадей. Электронные учебники позволяют читать материал онлайн на любом устройстве, делать пометки и выделения, не беспокоясь о сохранности страниц. Также, мы предлагаем помощь в поиске необходимых учебников — если нужного учебника нет на сайте, напишите нам, и мы добавим его специально для вас. Сделайте учебный процесс более удобным и экономичным. Электронные учебники доступны всегда, не требуют переноски тяжелых рюкзаков и сэкономят ваши финансы. Откройте мир знаний с rao.kz, вашим партнером в образовании.


МАЗМУНЫ
Алгы сoз ............................................................................................... 3
Жанды табигат
Сенi коршаган орта .......................................................................... 5
Симметрия дегенiмiз не? ................................................................... 6
Суреттегi штрихтiн асерлiлiгi ............................................................ 8
Бояу жагындысы – кескiндемешi-суретшiнiн
асерлегiш куралы ......................................................................... 10
Жапырактарды артурлi тасiлмен бейнелеймiз ................................... 12
Суретшiлер жанды табигатты калай бейнелейдi? ............................... 14
Жануарлардын кoлемдi бейнесiн жасаймыз....................................... 16
Ужымдык композиция жасаймыз .................................................... 18
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................................ 20
Жаксыдан уйрен, жаманнан жирен
Иллюстрация дегенiмiз не? ............................................................. 22
Композициядагы карама-карсылык (контраст) .................................. 24
Карама-карсы тустер....................................................................... 26
Карама-карсы композиция курастырамыз ........................................ 28
«Жаксыдан уйрен, жаманнан жирен»
буктемелi кiтабын жасаймыз ........................................................... 30
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны ................................................................ 32
Уакыт
Уакытты калай аныктаймыз? .......................................................... 34
Сызыктык перспектива ................................................................... 36
Перспективалы сурет салып уйренемiз.............................................. 38
Жыл мезгiлдерiн бейнелеймiз .......................................................... 40
Жанажылдык шеберхана ................................................................ 42
Шыршага iлетiн ашекейлер ............................................................. 44
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны ............................................................... 46
Саулет oнерi
Адамдардын ежелгi баспанасы ..........................................................48
Ежелгi баспана турiн жасаймыз ........................................................50
Саулет oнерi дегенiмiз не? ...............................................................52
Орталык Азиянын жане Казакстаннын саулет oнерi ...........................54
Казакстаннын казiргi саулет oнерi ....................................................55
Гимарат улгiлерiн ойлап тауып, суретiн салып уйренемiз ....................56
Саулет жобасын ужым болып жасаймыз ............................................60
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны .................................................................62

Онер
Онер дегенiмiз не? ..........................................................................64
Бейнелеу oнерiнiн турлерi ................................................................66
Бейнелеу oнерiнiн жанрлары ............................................................70
Тус жане символ..............................................................................74
Белгi символдары ............................................................................75
Онер турлерiн бiлдiретiн белгiлер жасаймыз ......................................76
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны .................................................................78
Атакты тулгалар
Атакты oнер тулгалары ...................................................................80
Казакстаннын атакты тулгалары.......................................................82
Портрет турлерi ..............................................................................84
Атакты адамнын портретiне жактау жасаймыз ..................................88
Полимер балшыктан жактау жасаймыз .............................................89
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны .................................................................90
Су – тiршiлiк кoзi
Адам тiршiлiгiндегi судын манызы....................................................92
Улттык ою-oрнектердегi су белгiсi ....................................................93
Бейнелеу oнерiндегi тенiз пейзажы ...................................................94
Тенiздi калай бейнелеймiз? ..............................................................95
Есте калар тенiз ........................................................................... 100
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны .............................................................. 102
Демалу мадениетi. Мерекелер
Мерекелер мен демалыс ................................................................. 104
Мереке бояулары .......................................................................... 105
Кoнiлдi аттракциондар ................................................................... 106
Оз аттракционынды ойлап тап ....................................................... 107
Ойын аланшасынын улгiсiн бiрiгiп жасаймыз ................................. 108
Демалыс пен саяхат ....................................................................... 112
Таныстыру, талдау жане багалау.
Бiлiм мен бiлiк коржыны ............................................................. 114
Кыскаша сoздiк ................................................................................... 116
Косымша адебиеттер тiзiмi ................................................................... 124
Кoркем енбек сабактарындагы кауiпсiздiк ережелерi ............................... 125



Cкaчaть документ
Полная версия документа доступна на сайте, после
Регистрации или

Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.