Coздaть aкaунт
Педагогическая копилка » Учебники » 11класс » Биология Ковшарь А.Ф.

Биология Ковшарь А.Ф.

21 авг 2023, 13:24
11класс
11
0
Биология Ковшарь А.Ф.

Добро пожаловать на rao.kz – ваш источник удобных учебников для одиннацатого класса! Наши электронные учебники, выпущенные Кoкжиек-Горизонт на казахском в 2020 году, облегчат учебный процесс. Забудьте о тяжелых рюкзаках с книгами и тетрадями – теперь учебник Биология Ковшарь А.Ф., Асанов Н.Г., Соловьева А.Р., Ибраимова В.Т., Куприй С.А. доступен онлайн на устройствах под управлением Android и iOS, в форматах EPUB и EPUB3. Читайте где угодно и как удобно! С нашими учебниками вы можете делать пометки и выделять текст, выбирая читалки или браузеры. Приложения для Android и iOS, а также Readium для Chrome и Firefox, позволяют удобно читать на смартфонах, планшетах и компьютерах. Мы также предлагаем учебники в формате PDF. Присоединяйтесь к rao.kz и откройте новые возможности обучения! Здесь знания становятся доступными, а учебный процесс – комфортным и увлекательным. Сэкономьте время и силы, выбирая электронные учебники на rao.kz.


МАЗМУНЫ

Кiрiспе 3 

I бoлiм. Молекулярлык биология жане биохимия

§1. Антиген мен антидене арасындагы oзара арекеттесу механизмi 7 

§2. Фермент пен субстраттын арекеттесу механизмi. Ферменттiк катализдегi белсендi орталыктын рoлi 11

№1 зертханалык жумыс. «Иммобилизациялаудын ферменттер белсендiлiгiне асерiн зерттеу» 15

§3. Транскрипция 16 

§4. Трансляция кезендерi 21

§5. Генетикалык код касиетi. 25

II бoлiм. Коректену

§6. Хлоропластын курылымдык курамбoлiктерi жане олардын кызметтерi 34 

№2 зертханалык жумыс. «Артурлi oсiмдiк жасушаларындагы фотосинтездеушi пигменттердiн мoлшерiн зерттеу» 38

§7. Фотосинтездiн жарык фазасы. Фотофосфорлау  39 

§8. Фотосинтездiн карангы фазасы. Кальвин циклi. 43

§9-10. Фотосинтез жылдамдыгына асер ететiн факторлар 46

№3 зертханалык жумыс. «Шектеушi факторлардын фотосинтез каркындылыгына асерi» 50

§11. Хемосинтез 54

§12. Фотосинтез жане хемосинтез удерiстерiн салыстыру 58

III бoлiм. Заттар тасымалы

§13. Натрий-калий соргысы мысалында белсендi тасымал механизмi 65

§14. Заттардын симпласты, апопласты, вакуольдi тасымалдау жолдары жане олардын манызы. 69 

§15. Су потенциалы 74 

№4 зертханалык жумыс. «Турлi концентрациялы туз ерiтiндiлерiндегi жасушалардын су потенциалын аныктау» 78

IV бoлiм. Координация жане реттелу

§16. Биологиядагы баскару жуйесi. «Баскару жуйесi» угымы....... 82

§17. Адам агзасындагы физиологиялык удерiстердi реттеу мысалдарында керi байланыс принциптерi 86

§18. Эстроген мысалында гармондардын «нысана-жасушага асер ету механизмi 90

§19. Инсулин мысалында гормондардын «нысана-жасушага» асер ету механизмi 93 

§20. Осу заттары. Осiмдiктерге oсу заттарынын асер ету механизмi. Ауксин мен гиббереллиннiн асерi 98

№5 зертханалык жумыс. «Ауксиннiн тамырдын oсуiне асерi»...... 101

V бoлiм. Кoбею

§21. Гаметогенез. Адам гаметогенезiнiн кезендерi 106

§22. Сперматогенез бен оогенездi салыстыру.. 110

VI бoлiм. Осу жане даму

§23. Баганалы жасушалар: угымы жане касиеттерi (кайта жанаруы, жiктелуi). Баганалы жасушалардын турлерi: эмбриондык жане сомалык 116

§24. Баганалы жасушалардын практикада колданылуы. Этикалык аспектiсi 120

I жарты жылдыкка арналган дидактикалык материалдар.. 125 

Терминдердiн кыскаша сoздiгi 150 

Пайдаланылган адебиеттер.... 159




Koммeнтapии
Mинимaльнaя длинa кoммeнтapия - 50 знaкoв. кoммeнтapии мoдepиpуютcя
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Педагогическая платформа для учителей

  • Дeлиcь в coциaльныx ceтяx КТП СОР СОЧ

Идeaльнoe peшeниe для пeдaгoгoв, кoтopыe готово пoвыcить cвoю кoмпeтeнции в oблacти пeдaгoгичecкoгo мacтepcтвa. Мы предоставляем доступ к разнообразным образовательным материалам, включая КТП (календарные планы), СОР (суммативное оценивание за раздел), СОЧ (суммативное оценивание за четверть), тематическое планирование учебного материала на год, поурочным планам КСП, а также суммативную оценку по разделам и четвертям. Все эти ресурсы помогут вам повысить эффективность вашей работы и улучшить качество обучения ваших учеников.